Ik ben .......

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Ai ai ai, da’s valsspelen hè. Dat kan natuurlijk niet.

Voor de goede orde, dit zijn foto’s :see_no_evil:

Hoe dan ook, welkom!

8 likes

Welkom

1 like

Welkom

1 like

Nou vlieg je zelf veel verder uit de bocht dan ome @Oni in dit topic ooit deed. Dit is gewoon onnodige stemmingmakerij die tegen de scheldkannonade aanschurkt, qua toon. Dit had je op kunnen lossen door het bericht van @Oni’s kant wat je stoorde stilaan te vlaggen, en hem vervolgens een PB te sturen om dat uit te praten.

Even los van de discussie dat ik vind dat als we hier GPT teksten gaan posten, we het forum wel op kunnen doeken (ik kom hier voor menselijke interactie):

Wij moedigen je van harte aan om je hobby (fotografie) te gebruiken om met de camera in de hand een foto te trekken van je horloge(s) en die te posten. Dat zien we graag. Deels omdat we dat mooi vinden, deels omdat echte foto’s van horloges in echte settings ons helpen in onze keuzes.

AI gegenereerde rommel is exact dat. Rommel. Dat is geen fotografie, maar indirect plagiaat, en het is nog slechte kwaliteit ook in die zin dat AI liegt, hallucineert, en er een potje van maakt. Als je dat dus post kun je frisse tegenwind verwachten, ook al zit je hier tien jaar.

Het zit 'm er dus niet in wie je bent of hoe lang je hier bent, het zit hem er in wat je doet. C’est le ton qui fait la musique.

Sommige leden, zoals ome @drex hierboven, zijn bij vlagen behulpzaam en informatief, maar kunnen draaien als een blad aan een boom. Ik raad dat soort gedrag niet aan. Ik heb me daar jaren geleden wel eens toe laten verleiden, tot dat soort carrière beperkende uitingen, maar het lost jouw probleem met de situatie niet op en verziekt de sfeer alleen maar. Als tip ter begeleiding: Vlieg niet zo uit de bocht. Daar heeft niemand wat aan.

Dat er andere leden sarcastisch kunnen zijn… Tja. Soms is de scheidslijn tussen een kwinkslag en een pesterij flinterdun, maar ik zou het voordeel van de twijfel aanraden.

Welkom hier dus, en onthoud: Past u op? Horlogeforum leden zijn net mensen.

11 likes

Welkom en veel plezier!

2 likes

Van harte welkom op dit forum, ik hoop dat je je hier vermaakt zoals wij dit ook doen.
Het is een super hobby die horloges.

1 like

Welkom Tiktak, aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Nick.

1 like