Deze is wel mooi hoor… Ben benieuwd naar ts budget .
Okeuj…
Topic kan dicht, al de rest is afleiding
Edit: oeps, moest een Chrono zijn… maar alsnog, een mooier Military style horloge ga je niet vinden
Een zwarte Strela
Zat ik ook aan te denken, maar die hebben dan weer te veel wrist presence vermoed ik.
De prijs /- kwaliteit verhouding van Zenith is super. En een zorgeloze automaat die stipt op tijd loopt.
En de prijs valt ook mee … zie ik online.
Ik ken je niet en weet niet wat je onder geen giga bedragen vind vallen, wellicht dat dit wel heel erg low budget is. Maar ik vind hem mooi!
De Seiko SSC819P1. Hele draagbare case van 39mm, valt echt super mooi op kleinere polsen.
Heb hem zelf ook eens de witte gepast op mn 170mm pols toen ik een Alpinist kocht. Nog niet tot aanschaf overgegaan maar bungelt nog steeds ergens op mijn lijstje
Prachtig ding, maar die zou verplicht op de trapezoïde stalen band moeten.
Is er al een budget genoemd?
Yup. De mijne ook. De Hanhart 417ES 39 wint het voor mij ook van een Breguet Type XX.
Dat zou mijn tweede keuze zijn. Wel liever de Hanhart, want handwinder, dus dunner, en net iets onderscheidender.
Bij deze. Mocht je er eentje tegenkomen onder de 2k mag je me altijd een DM sturen. Wat een plaatje!
Stowa flieger? Volgens mij in verschillende maten leverbaar.
Geweldige afwerking voor het geld. Heb nog steeds spijt dat ik mijne verkocht heb
Wat is het model nummer van deze? Wel heeeeel veel wijzertjes. Ik wil eens opzoeken wat het allemaal doet.
Speedmaster Triple Date met valjoux 7753. Centraal zijn uren, minuten, dagnummer en chrono seconden, op 6 uur 12-uurs chrono, op 9 uur een 24-uur klok en seconde en op 12 de 30 minuten chrono met daarin een venster voor dag en maand. En dan hebben ze de maanfase complicatie van de 7753 nog weggelaten…
De afleesbaarheid lijkt me wel minder dan van mijne versie met wat meer kleur.
Voor HET horloge 1000-1250. En nee ik spaar niet door
Wel wat ik bedoel.
Erg indrukwekkend, eigenlijk geen geld voor zo’n horloge. Waarom worden deze zoveel lager gewaardeerd dan de pro’s en reduced?
Persoonlijk vind ik de schuine bezel en flush aansluiting op het venster minder mooi.