Welke meenemen? Als ik de Tudor meeneem is het wel om mee te gaan zwemmen ook, ga die niet in mijn rugzakje achterlaten op het strand…
(Voor wie zijn bril niet op heeft, die linkse is geen Sub, maar wel een goedkope Invicta-versie )
Invicta.
De impact van het potentieel risico op verlies of schade is nihil
Had zelf mijn casiootje mee naar Spanje
Mja, weet het. Maar ik vind hem zo lelijk nu ik ander lekkers heb…
Hahaha, ja maar voor op vakantie lekker de Invicta mee man. 98% van de rest van de vakantie gangers kijken echt niet naar wat er om je pols zit.
1% denkt zo die is stoer die durft met zijn horloge in het water en die andere 1% denkt dat zou wel zijn vakantie horloge zijn
De invicta. Mocht er toch iets gebeuren heb je t minste last van.
Neem de Invicta mee en probeer hem kwijt te raken daar
Ik blijf een zwak hebben voor de pro divers omdat dat mijn eerste automaatje was, maar ik vind het ook echt een ontzettend leuk ding. Tuurlijk zoekt ie de grenzen op van een hommage maar kan een hoop hebben, heel goede value for money (vind ik) en ontzettend vervangbaar.
Alle drie mee is natuurlijk ook een optie…
Dat zou ideaal zijn.
Daar heb je geen bril voor nodig.
Maar goed, ik zou lekker die Invicta meenemen. Heb je geen zorgen dat je beroofd wordt of dat je horloge beschadigd tijdens activiteiten.
De invicta.
Omslingeren en alles doen zonder enige zorg wat de vakantie je te bieden heeft.
Stelletje egotrippers, TS wil gewoon weten welke hij zelf moet kiezen
@TS de Tudor!
Over welk strand hebben we het?
Cap d’Agde
Grappig, daar ben ik een paar keer geweest. Relaxt en veilig, daar zou ik zonder aarzelen mijn Tudor in mijn rugzakje laten zitten tijdens het zwemmen. Maar ehhh… Jij bent de wederhelft van @Voskenaas begrijp ik?
Huh? Waarom?
Die Tudor is toch waterdicht?
Zeker, die zou ik ook lekker om doen. Maar TS liet dat aspect meewegen in zijn afweging, dus vandaar mijn opmerking.
Boeit mij wat, wat hij meeneemt. Ik wou mijn Rolex gewoon posten.
Ik dacht dat het een “wat neem JE mee” topic was