Zo blijkt maar weer: een Rolex koop je niet alleen voor jezelf!
Je mist er nog eentje.
Als ik op vakantie ga neem ik er minimaal 4 mee, zodat ik voor iedere gelegenheid iig een horloge heb.
Eerder zou ik nu “links links links” geroepen hebben aangezien ik zelf ook een goedkope Casio voor vakanties gekocht heb, maar sinds ik de Tudor BB41 heb denk ik dat die gewoon om gaat op vakantie. Waterdicht en supermooi, dus waarom niet?
Een Citizen.
Waar ga je naartoe? Ik ben net terug uit Johannesburg, waar ik mijn Hamilton Navy Pioneer bij me had. Dat ding is 100m WR, en ik had er een NATO bij, dus als ik in een zwembad terecht kom zou dat geen probleem zijn.
De reden dat ik mijn GS niet meenam die net zo waterresistent is? Simpel. Johannesburg is niet de veiligste van de RSA steden, terwijl in het land tussen 27 en 40% werkloosheid is met regelmatig gewelddadige misdaad en zeer grote armoede.
De Hamilton is niet verschrikkelijk duur, is geen opzichtig statushorloge en is nog steeds makkelijk vervangbaar als ik 'm aan een meneer met een machete moet geven bij een rood stoplicht.
Nu zullen er zat mensen zijn die stomweg reopen dat deze boefjes met hun klauwen van andermans bezit af moeten blijven, maar ik nodig je uit om dat dan maar uit te leggen aan een hongerige Congolees die net met z’n initiatie bij een bende bezig is.
Kortom: Pas je keuze aan aan de omstandigheid waarin je je gaat begeven, en ga niet met een A. Lange zitten zuipen in downtown Joburg.
Links … geen zorgen tijdens je vakantie en bij terugkomst verlang je nog meer naar je Tudor.
Inderdaad. Ik vraag me alleen af of hij onder een macrolens wezenlijk mooiere wijzers heeft dan die Invicta, maar we zijn verder blij met die bijdrage. We zien ze hier anders nooit.
En dan terug komen om te constateren dat er ingebroken is. Of je het gas aan had laten staan en de tent opgeblazen is.
Okay dan blijft alleen mijn argument verlangen nog overeind
Is de Invicta waterdicht ?
Lekker die nemen dan, waterdicht èn datum namelijk.
Datum is handig op vakantie.
Boeit de datum je niet, dan de Tudor mee…
Wow, veel reacties al. Trip is naar Zuid-Frankrijk, dichtbij Perpignan. Geen machetes te verwachten dus, maar zakkenrollers vind je natuurlijk overal. Goed, ik zal dus maar die rottige Invicta meenemen
Of toch de Hammie.
Of toch de Tudor, het leven is echt moeilijk…ik denk dat jij toe bent aan vakantie.
Gewoon je Tudor. Ik had een Deepsea om, nobody cares…
Ja, wat een miserie
Wat neem ik mee? Volgend jaar een setje Bergeon tools en extra pins.
Vandaag tik ik met duiker tegen ladder van het zwembad en zowaar verlies ik 1 pin. Gelukkig op NATO dus ik kon hem weer opduiken en fixxen.
Verbazingwekkend hoe handig een natte NATO is om pins los te maken.
Laat bij nader inzien die tools maar zitten
De Sea Dweller die altijd en overal mee kan. Strand, zwembad, speeltuin geen probleem.
Als ik een rondje wil hardlopen dan de Fenix 5.
De tudor op een rubber band zetten een idee? Maar al kan je horloge 5000m onder water, van zand knapt niets op! Zeker een stalen band niet. Neem ook je invicta mee. Die schijnen geluk te brengen als je ze in zee werpt!