Ik ga op reis en neem mee?

De mooiste :heart_eyes:

1 like

Ik zou er een meenemen, de Hamilton. De invicta thuis als decoy op het nachtkastje, tudor in de sokkenla.

1 like

Hahaha ja. Puik plan. Elke inbreker maakt zich gedesillusioneerd uit de voeten bij die aanblik. :joy:

2 likes

Exact wat ik aan het denken was. Ik kies de gulden middenweg en neem de Hammie mee. Kan daar toch niet als een complete horlogenitwit gaan rondlopen. De Invicta doe ik eigenlijk nooit meer aan. Was mijn tweede horloge toen de Ham nog mijn eerste was :blush:

1 like

Ik snap het niet …
juist op vakantie wil je toch kekker genieten van je horloges ?
Dan heb je lekker de hele dag de tijd om er van te genieten en dan knal je een hommage om ?
Wat is de kans op beroving ?
In een goede accommodatie is je kluis echt veilig als je er niet mee te koop loopt.
En daarnaast kost een extra verzekering een paar drankjes aan de locale bar.

Bovendien heeft hij horlogemaker @Captaingingerbeardd bij zich voor het geval onverwachts een onderhoudsbeurt nodig mocht blijken te zijn. Hoe zorgeloos wil je op vakantie? :sunglasses:

4 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Rustaaaagh

3 likes

Ik snap je punt. Ik ga over een paar weken naar Curaçao. En heb daar een decadente villa met zwembad gehuurd. In die omgeving zal niet veel gebeuren gok ik. Maar ik wil ook wel een avond/nacht de stad in. Of gaan duiken. Dan neem ik de sub liever niet mee. Dan ben ik afhankelijk van een kluisje in dat huis. En dat verzekeren, mijn reisverzekering dekt sieraden en horloges tot 500 piek geloof ik.

1 like

Gewoon op een onlogische plek verstoppen. In de vaatwasser of in de stortbak van het toilet. Of in zo’n kartonnen doosje waar de thee in zit. Daar kijken ze echt niet.

Wel even aan denken bij het uitchecken. :joy:

2 likes

Voor bestemmingen met een risico.

Voor veilige bestemmingen.

4 likes

Of in je kont. (Sorry, moest opeens denken aan de Christopher Walkenscène uit Pulp Fiction)

4 likes

Dat lijkt me geen goed plan, @schoen danst sowieso al alsof hij zijn veters aan elkaar heeft geknoopt en twee flessen Lagavulin op heeft. Een rectale Rolex lijkt me dan geen goede toevoeging.

2 likes

Hahahaha … eens !!!
Villa op Curacao en dan lekker je Invicta om ?
Sub thuis in de kluis.
Das toch armoede.

Serieus?
Gewoon de sub om toch,… of ga je naar hele enge plekken?
Heb er nog nooit problemen gehad.

1 like

Das meneer Schoen he. Ik zit in een hok van Vacansoleil :sunglasses:

1 like

Ik zou de Invicta meenemen!

In het beste geval jatten ze die. :joy:

3 likes

Dat weet ik dus niet. Maar ik wil ook wel een keer na het eten zonder vrouwen de kroeg in. En mij niet druk hoeven maken om waar en hoe laat ik eindig. Dat zal misschien 1 of 2 keer gebeuren. Maar als een feestje is, wil ik erbij zijn.

En qua dansen, daar schurkt @anon50762135 wel eng dicht tegen de waarheid aan. Zeker als je het afzet tegen mijn inheemse gezelschap daar. Dat moet ik dan maar niet doen. Dat is een beetje hetzelfde als Lucille Werner in de spits van FC Barcelona zetten.

Ps: Had ik al gezegd dat ik niet uitblink met metaforen?

3 likes

Ik zou me er niet al te druk om maken,… of je moet echt gekke dingen van plan zijn.
Zou er iig van genieten.

Nee, maar is volgens mij nu wel algemeen bekend. :wink:

1 like

Geweldige metafoor, niks meer aan doen :+1:

1 like

Deuze! Is toch al verzopen. :rofl:

2 likes