Ik ga op vakantie en ik neem mee

Deze mogen mij gezelschap houden :slight_smile:

Nemen jullie ook meerdere klokjes mee of ben ik de enige gek? :smile:

15 likes

Ik wou dat ik het gedaan had, had er zelfs een mooi kistje voor :wink:

1 like

Je bent idd niet wijs.

2 likes

Mooi setje. :+1:
Ik beperk me meestal toch tot 1, hooguit 2. In de vakantie even geen keuzestress welk klokje er vandaag om de pols moet. :sunglasses:

2 likes

en dan de hele vakantie lang piekeren: waarom heb ik deze nu meegenomen en die andere niet…

:sunglasses:

7 likes

Tja, dat risico loop je dan wel. We hebben het ook niet makkelijk. :joy::joy:

1 om de pols, 3 in de watchroll.

1 like

ach, zolang deze vraag over horloges gaat en niet over 1 van je vriendinnen …

5 likes

Scheelt natuurlijk voor hoe lang je gaat, :grinning:
Ik meestal 2, een zwem en een avondeethorloge, :grinning:
Maar nu doe je me wel twijfelen, :+1:

3 likes

Dus je vakantie duurt maar 6 dagen?

3 likes

Ik heb een Reisetui voor éen horloge, dus neem er altijd 2 mee. Idd éen voor t strand, éen voor het restaurant.
Herken heel erg de gedachte van @anon33714818EV: waarom heb ik die en die niet meegenomen…!
De oplossing is relatief simpel: heb nu een Reisetui voor 8 horloges gekocht:

Voortaan neem ik dus 9 klokjens mee :grinning::grinning: !

5 likes

O, zit trouwens nu in Kroatië met

O, en natuurlijk met mijn gezin :slight_smile:

1 like

Sony smartwatch 3 gaat om tijdens de lange rit naar de Dordogne, ideaal om onder het rijden toch sneaky te bekijken wat er aan bestellingen in mijn webwinkel binnenkomt.

En een nog nader te bepalen horloge van een wat mooiere snit voor als we uit eten gaan enz.

Moeilijke keuze was het weer, maar deze twee worden het.

7 likes

1 om de pols, 3 in de watch roll.
Had ik net zo goed niet kunnen doen de keuze valt meestal toch weer de meest ‘allrounder’ vd 4. De andere krijgen vrijwel geen polstijd en heb er enkel wat photo’s van genomen. 2 is max de volgende ronde. Heeft me wel weer aan t denken gezet. Als ik terug kom… inkrimpen naar een collectie van 3 max.

1 like

3 stuks mee. Squale, skx en Glycine. De rest netjes in plastic opgeborgen voor de inbreker speurtocht :grin:

5 likes

Hier gaat in ieder geval de SMP mee en ik twijfel nog tussen de Turtle en de Helson Brass voor het betere strandwerk. Gelukkig heeft het hotel een goeie Safe Deposit Box.

De rest van de doos gaat mooi naar mijn vader, kan die er twee weekjes mee spelen :wink:

1 like

Hier gaat de Breitling Colt mee.
En op het strand koop ik mij een Rolex.

3 likes

Als ik met vakantie ga, neem ik er altijd maar eentje mee, de zogenaamde vakantieklok. Dit keer mijn zojuist verworven Oris Aquis, kan zowel op het strand als s avonds bij het eten.

6 likes