Ik ga op vakantie en ik neem mee

Handig!

Op vakantie gaat er eentje mee en dat is de seiko turtle 6309. Is ( eenvoudig) geserviced, kan tegen een stootje, loopt altijd, valt niet al te veel op, een nieuwe bezel is na een ongelukje voor een klein prijsje te krijgen en ziet er nog leuk uit ook. Voor mij het ideale vakantiehorloge.

1 like

Datzal tegenwoordig denk ik nog wel tegenvallen :sweat_smile:

Twee stuksā€¦

5 likes

Ga je nog even zaken doen op vakantie? Krijtstreep in de koffer :wink:

PS. Pffff wat is die Explorer toch mooi zegā€¦:scream:

1 like

Blijft vet de Explorer! Maar als er zomers gekleed gaat worden zal de Nomos niet (veel) gedragen worden imo?

heb af en toe gewoon trek in iets meer dressy. Heb ik in ieder geval de optieā€¦:wink:

1 like

Dat is helemaal waar. Niet omdat het moet, maar omdat het kan :wink:

1 like

Deze gaat mee voor de rondetijden en wat baantjes zwemmen om de waterdichtheid te testen.

6 likes

Heb maar 1 klokje bij mij, maar gelukkig wel 200m waterdicht. Het regent hier al drie dagen onafgebrokenā€¦(Duitsland)

Dick

2 likes

In de vakantie zelden een horloge om ā€¦

2 likes

Eigenlijk de beste optie ! :+1:t2:

Op vakantie heb ik maar 1 horloge nodig maar ik neem wel een halve koffer vol sneakers mee!:joy:

Zit je nou te patsen met de auto van 'n ander?:joy:

Totaal overbodig. Als je met een auto op vakantie gaat is het geen probleem, daar gooi je straffeloos van alles in. Als je op een motor of met het vliegtuig onderweg bent zou ik het inderdaad krankjorem vinden.

Maar ik ben de spreekwoordelijke pot die de ketel verwijten maakt, want ik heb meestal een horloge om de pols en een ander horloge bij me. Meestal een dressier dingetje en een duiker / field combo. Want van Strand tot Sterrenrestaurant is niet voor veel horloges weggelegd. :slight_smile: :slight_smile:

Waarom niet? Kan toch prima met shorts en een polo? Al helemaal die nieuwe Nomos Aqua serie die 200m WR is.

1 like

Sst nou.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die Nomos Aqua heeft hij toch niet op het plaatje staan?

Ik neem deze twee mee

3 likes

Dat klopt, maar de Orion gaat bij mij ook regelmatig om bij de korte mouwtjes hoor.

@Fate_Amenable_To_Change is geloof ik ook niet te beroerd om dressy te combineren met casual.

2 likes

Ja die heeft vast een nato tip voor die Orion :upside_down_face:

1 like