Ik ga op vakantie en ik neem mee

Dat is helaas niet legaal. Dat wil zeggen, wat mij betreft mogen ze je een paar jaar opsluiten wanneer je een Orion op iets anders zet dan de eigen cordovan of suede. Op een nato is enkel publieke steniging, kielhalen of vierendelen een geëigende straf.

2 likes

Seiko SKX009 voor aan het strand/zwembad.

De Datejust II voor de avond…

4 likes

Deze alleskunner mee naar Praag

8 likes

Ik neem altijd een geodkoop quartz horloge mee dat ik verder nooit draag en wat mij betreft mag sneuvelen
.
Ik wil niet dat er zweet, zand, water, bier en whatever in m’n vintage horloges komen.

1 like

Nee dat geloof ik. Heb ik in het verleden genoeg gedaan. Nu, als ik de keuze had tussen jou 2 vakantieklokken, ging ik voor de Explorer onder de korte mouw en de Nomos onder de boord.

1 like

2 likes

1e avond, proost :+1:

5 likes

Proost!

1 like

M4, prima!

Mooie collectie!

Op vakantie naar Turkije is dit trio mee geweest. Allemaal hun eigen charmes.
De GShock ging aan tijdens de quad safari. De organisator zei nog dat horloges beter in de locker konden. 'Hallo makker, dit is een GShock hoor, daar gaat echt niets mee gebeuren.'
De Sun019 trok wel de aandacht in de genuine fake horlogewinkels.

En omdat de Sumo zo eindeloos is mooi bij lumeshots dan nog maar een keertje…

5 likes

My travel companions

Ik ga op vakantie en heb al meegenomen:

Twee duikers voor de duiken hier in Kroatië, de ecozilla op de foto en de SKX moest ook maar mee🤓

Alleen de smpc mee hier in Italie (crosspost).

5 likes

Dit jaar zijn dezen de gelukkigen :stuck_out_tongue:

Groeten
Rutger

5 likes

On our way!

3 likes

Binnenkort weekendje Rome, 1 fngeen denk ik dat ik mee neem. Mocht die kwijt raken of gejat worden dan kan ik daar wel mee leven.

Volgend jaar naar Brazilië denk ik dat ik mijn Seiko Sea Urchin mee neem.
No way dat de duurdere mee gaan.
Drie jaar geleden naar Brazilië had ik mijn Tissot prs 516 (quartz chrono) mee.
Meer dan 1 neem ik gewoon niet mee op reis. Kan alleen maar wat mee gebeuren.

1 like

Dit waren mijn beide vakantiehorloges dit jaar.

1 like

1 om de pols en drie in de rol. En natuurlijk nog een paar bandjes, gewoon voor de leuk om af te kunnen wisselen :sunglasses:. De rest veilig opgeborgen (begraven in de achtertuin :grin:)

En deze om de pols.

4 likes

Gaaf die Victorinox! En zo te zien wordt 'ie gwbruik waar hij zich het beste thuisvoelt. Is dit zo’n onverwoestbare INOX?