Dan zou ik mijn net verworven (rete strakke) 16014 moeten weg doen, plus mijn aqua terra met blauwe plaat. Geld om 'm zo te kopen is er namelijk niet. Het verschil ertussen lukt dan nog wel. Wat vinden jullie?
Is z’n 126234 enigzins lastig te krijgen omdat het het nieuwe model is? Voor zover ik gezien heb wel. De droom is eigenlijk een nieuwe pepsi, maar dat lijkt onmogelijk voor list. (deze nieuwe DJ trekt mij ook onwijs en staat op het lijstje) De AD gaf aan dat er wellicht wat te regelen is (met een pepsi) als ik ook een ring bij ze koop (ben verloofd) , maar dat zal bij S&C waarschijnlijk een godsvermogen kosten.
Thoughts?
Edit : ik moet er wel bij vermelden dat ik de Aqua rete gaaf vindt, maar eigenlijk te groot is voor mijn pols. (niet heel hinderlijk, maar sinds ik 36mm heb ontdekt ben ik wel om)
Dus consolideren naar een 2 piece collection zijnde 16710 + 126234 lijkt mij mooi)
Als de droom een nieuwe pepsi is moet je niet iets anders gaan kopen omdat je die nu roevallig krijgen kunt; en zeker niet als je daar je halve collectie voor moet wegdoen.
Ik was zondag bij schaap en geit op de pc hoofdstraat. Voor blauw fluted geldt een wachttijd van pakweg 2 maanden, echter ik kreeg de tip om dit te doen in een kleinere stad want de wachtlijsten van schaap en geit worden niet centraal afgehandeld maar per vestiging.
Ok. Niet wat ik verwacht had. Dus met andere woorden. Jij besteld m in Amsterdam met 5 wachtenden voor je kun je lang wachten terwijl als je bijvoorbeeld in Groningen de eerste bent zou t zo geregeld kunnen zijn… Ik heb er even niet op gelet of zwart er lag. Zwart en blauw waren volgens mevrouw wel aardig populair.
Later Gassan op de Dam binnen gelopen en daar wel de blauwe gevonden. Ook niet gekeken of zwart aanwezig was
Hoop gedoe voor een horloge wat je niet per se wil. Is het alleen in de hoop dat ie snel uitverkocht raakt? Dat lijkt me niet de juiste motivatie. Je levert er ook twee horloges op in.
Dromen is altijd goed maar je moet wel realistisch blijven.
Zoals al eerder gemeld, ik zou blijven bij wat je 1 kan betalen maar 2 ook wat je blij maakt. Als je bij S&C een Pepsi kan krijgen maar dat je wel een ring bij ze moet kopen is mooi trucje, uiteindelijk betaal je wel een goed vermogen met de vraag of je dat wel wilt?
Voel je vooral niet onder druk gezet, dan maak je de slechtste beslissingen (nou kan dat bij een Pepsi niet echt fout gaan, maar je trouwring bijvoorbeeld wel)
Ze gaan al zo ver dat ze mensen gewoon in de maling nemen lijkt me. Klant vraagt over beschikbaarheid en wachtlijsten. Verkoper denkt: pff, heb je er weer zo 1. Ik haal die pepsi uit de kluis als die man een ring koopt en anders mag hij wachten
Ik zou ze nogmaals expliciet vragen wat nou de deal is met die Pepsi.
“Wellicht wat te regelen” is mij allemaal te vaag.
Als een ring je daar 3k kost en normaal 1k(?) dan heb je voor 2k extra ten opzichte van die andere ring dus een Pepsi voor list en een ring. Lijkt mij een nette prijs.
Voor wat betreft die 126234 denk ik dat je die over een paar maanden/ jaar gewoon weer met korting grijs kunt kopen.