Ik heb de gelegenheid om via de AD een 126234 te kopen, maaaar...

Dus je hebt nu een zwarte DJ die je in wilt ruilen op, eh, een zwarte DJ? Of heb je een andere kleur plaat op dit moment?

Ik zie het niet zo, zeker aangezien hij naar zeggen retestrak is. Als je dan al een DJ en GMT Master II hebt ben je toch al klaar?

Verkoop dan lekker die Aquis en doe een weekendje Mostar. Dan zie je nog eens waar Abraham de Hummus vandaan zou kunnen halen.

2 likes

Hummus. Mode-voedsel.
Dien je dan een Daniel Wellington te dragen als je naar Mostar gaat?

The earliest known written recipes for a dish resembling hummus bi tahina are recorded in cookbooks written in Cairo in the 13th century.

Dit in schril contrast tot de pieper, die in Noord-Europa in de 17e eeuw begon binnen te sijpelen, en pas in de 18e eeuw pas als voedsel werd bezien aangezien de nachtschade giftig was.

Nee, ik houd het liever bij ouderwetse hummus, want die nieuwmodische aardappel-meuk, dat vertrouw ik niet zo.

Ik weet het niet hoor, maar ik zou wellicht een discreet horloge meenemen als ik de stegen van armere regio’s af ging schuimen. Niet omdat ik bang ben voor criminaliteit, maar ook omdat ik dat ergens passend vind.

2 likes

OT:
ik zou deze “koop” echt niet doen.

1. blijkbaar heb je het geld niet (direct) beschikbaar, ik vraag me af of het verstandig is om te doen.
  2. ik laat me niet chanteren door een winkel (“als u iets koopt, mag u misschien iets anders kopen”).
  3. ik vind een Datejust niet mooi, dat is smaak, maar uit je bericht maak ik op dat je hem zelf ook niet écht wilt hebben.

Of is je vraag:
Kan ik hier gauw winst op maken? In dat geval: geen idee, maar lijkt me met een Datejust de gok niet waard.

2 likes

Wel diep respect voor Rolex + AD .

Als je klanten kan laten denken dat ze de “gelegheid” krijgen om een product te mogen afnemen .
Terwijl zij zelf de gelegenheid met beide handen aangrijpen een product door te stoten voor de hoofdprijs .
En er in de loop nog een paar gouden ringen doorheen willen prakken .

Dan heb je het als verkopende partij gewoon echt goed begrepen .

2 likes

:point_up_2:
Je laat je bijna moedwillig chanteren en ziet het aan als een gelegenheid. 't Getuigt wel van ballen bij de AD.

4 likes

Ik zou een Instagram pagina openen: Tikkie_voor_Rolex

Dat :point_up_2: plus twijfel moet toch genoeg zijn om het niet te doen.

Al helemaal als ik dit zie:

3 likes

Nu ben ik misschien niet een doorsnee HF-lid (of misschien/hopelijk juist wel), maar dit zijn zulke abstracte en onbegrijpelijke scenario’s voor mij.
Ten eerste het hele verhaal dat je misschien wel iets mag kopen als je ook iets anders koopt, serieus WTF.
Ten tweede, waarom zou je iets kopen als je het geld er niet voor hebt en eerst iets anders moet verkopen, dat je nog maar net gekocht hebt? Valt die andere tegen dan? En zo ja, denk je niet dat je volgende aankoop dan misschien ook wel tegenvalt en je weer iets “beters” of ongrijpbaarders begeert?
Ten derde, waarom zou je aan een forum om bevestiging vragen voor een aankoop van iets wat je zelf om je pols draagt?
En ten slotte wilde ik iets zeggen over die gekke nummertjes, alsof iedereen weet waarover je het hebt, maar aan de andere kant is dat bij andere merken ook het geval natuurlijk :stuck_out_tongue:

Sorry hoor dat moest er even uit…

26 likes

Pepsi en de ring natuurlijk, pepsi verkopen voor de max en gratis Roley

Whooooooooeeeiiiii!

5 likes

Of de ring verkopen… :grin:

1 like

:fearful:

Wat dacht je van ring en pepsi kopen, ring terugbrengen binnen bedenktijd, tegoedbon accepteren, Rolex verkopen voor max en tegoedbon gebruiken voor aanschaf Rolex en een ringetje bij Lucardi…

Ik ben geniaal… zonder moeite de oplossing. Denk dat ik me maar eens bezig ga houden met een uitdaging op te lossen, wereldhonger ofzo…

7 likes

Mag ik aannemen dat je in de Randstad woont? In Grunn wonen toch al gauw 230.000 mensen.
Kleine stad :crazy_face:

Laat je toch niet voor de gek houden door die lui van Geit en Meloen

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Nee ik woon redelijk in de buurt van Groningen. ok wat je wilt. Randstad vermijden = kans op kortere wachtlijst

1 like

Wel lekker fris met deze temperaturen!
7b73f0b2af88a4011c716f55e371b3f4

4 likes

Haha.

Wel een optie waarna je vermoedelijk nooit meer een Rolex kunt kopen bij schaap.

1 like

Achjawel, ga je naar een ander filiaal.
De een weet niet wat de ander doet.

Zulke verhalen van een Rolex AD zijn me niet vreemd.

Maar persoonlijk zou ik er echt niet in mee gaan.

Als ik het goed begrijp “mag je bij God’s gratie” de DJ van ze kopen.

En wordt intussen ook even richting een prijzige trouwring geluld, om daarna pas het voorrecht te mogen genieten om eventueel een Pepsi te mogen ontvangen?

Ik zou het lekker laten zo.

Groeten,

Noel.

3 likes

Wat voor een diamant zit daar dan in :thinking:
Lijkt me een topper als je je gaat trouwen… :see_no_evil: