Ik heb de gelegenheid om via de AD een 126234 te kopen, maaaar...

:thinking: … oké. :wink:

Doen wat goed voelt. Serieus.

Overigens als een juwelier tegen mij zou zeggen “je krijgt hem, maar dan moet je er wel wat bijkopen” ben ik weg voordat ze me hebben kunnen vragen of ik iets bij de koffie wil. Als het een filiaal van een AD betreft zou ik er gelijk een mail richting het hoofdkantoor aan wagen, tav. de CEO.

Precies. Oh wacht, … ging het niet over een verlovingsring?

Welkom terug René.

Zie ik dat nou goed. Zit je met de verkoper een potje Mahjong te spelen? En ja, het helpt als je je eigen wijn meeneemt naar de AD. :sunglasses:

Gelukkig. Ik ben kennelijk niet de enige die het een rare vraag vind. Vind die gekke nummertjes trouwens wel prettig, bij alle merken. @RLC zet het ook altijd bij zijn foto’s en dan is het wel fijn te weten waar het over gaat.

See what you did there…
1514310011_tumblr_mku1dx0PsZ1r877b7o1_500

Dat kan natuurlijk ook. Eigenlijk niet zo’n gek advies. :roll_eyes:

3 likes

Ik zou best daar een ring willen kopen als ik ook een pepsi kan afnemen. Pepsi door, ring verkopen… WINNING!!

2 likes

In dat geval is het wellicht leuk om de datum van het verbreken van de verloving gelijk in het achterdeksel te laten graveren, …a day to remember! :wink:

3 likes

Als je er iets voor weg moet doen waar je spijt van zou kunnen krijgen, moet je hem alleen kopen als je hem zo kan betalen. Dan leg je het klokje dat je eventueel wilt verkopen even een tijd weg en als je hem niet mist verkoop je hen gewoon. Anders gewoon niet doen.

Wel een orderboekje en een pinapparaat. Ze hadden je al te pakken denk ik. :wink:

2 likes

Ik snap oprecht niet dat leden zich verbazen over de situatie bij de AD’s. Die zijn ook niet blij met de rolex wachtlijsten en dezelfde vraag elke dag. Nu je op elk sportmodel winst maakt, krijgen zij helemaal veel vragen.
De AD’s zijn ook ondernemers en/of verkoopmedewerkers met een target… dan zouden jullie toch ook 1). De Rolex die je hebt binnen gekregen voor je goede klanten gebruiken die later weer wat anders komen kopen of 2). Kijken of je er een gecombineerde sale uit kan halen? Waarom zou je iemand in hemelsnaam op een lijst zetten (laten we even aannemen dat deze fictieve lijst bestaat) die hem hoogst waarschijnlijk dezelfde dag met winst weg doet en die je nooit meer ziet*.

*Ik ga er niet van uit dat dit laatste bij de TS het geval is.

On topic:
Het is een persoonlijke voorkeur, ik zou liever 1 grail hebben dan meerdere die het net niet zijn. Dus als de Pepsi het voor jou is, dan daar voor gaan. Trades in de tussentijd maken vaak de kans alleen maar kleiner. Je vraagt advies, daarnaast het belangrijkste is wat je toekomstige vrouw van het idee vindt. Het zou lullig zijn als je voorgenomen huwelijk in een vroegtijdige scheiding uitloopt… of wil je heel graag de Pepsi voordat je getrouwd bent zodat dit niet mee gaat in de gemeenschap van goederen? :sunglasses:

Gezien mijn bovenstaande relaas vind ik het dus niet gek om te horen van de Pepsi ring combi. Maar dan zal ik wel zekerheid wensen. Niet op een fictieve lijst.

Ik wens je veel wijsheid toe en vooral een fantastisch huwelijk.

Ps. Zo’n Pepsi is toch een lelijk kermis hok.

10 likes

Wat kost zo’n Pepsi ongeveer?
(Het horloge dus!) :upside_down_face:

8550

Ongeveer gelijk aan ruim 6000 1,5ltr flessen …Pepsi! :sunglasses:

1 like

Hmmm da’s aardig geld; geen wonder dat TS horloges moet verkopen voor de aanschaf van dit model!

On topic: als TS geobsedeerd is door die Pepsi Cola Rolex dat zou ik óók voor die combi deal gaan!
Who cares!
(Ok wel even checken met je vriendin!) :yum:

2 likes

Het is als horlogeliefhebber verstandig om vooral niét uit te rekenen wat je verder voor de aanschafprijs had kúnnen kopen! :grimacing: :smiley:

3 likes

Ik wilde bijna gaan zoeken naar wat trouwringen kosten om de business case te completteren, maar dan denk ik dat ik aan de hand van de gepersonaliseerde cookies/banners vanalles moet uitleggen thuis. :laughing:

4 likes

Maak vooral geen slapende vriendinnen wakker! :joy:

1 like

Haha idd. Ik was al zo dom om aan het begin van onze relatie te zeggen dat het binnen de eerste 5 jaar sowieso niet ging gebeuren… we zijn nu 7 jaar bij elkaar. :shushing_face:

2 likes

Lekker opgelost! Wiens hoofd is dat? Is dat het duveltje van op je schouder die zegt “Doe het nou maar! Iedereen wil een Rolex!!” :rofl:

En je hebt helemaal gelijk. Ik had alle reacties hier wellicht nodig om even met beide benen op de grond gezet te worden. Ik ben nogal impulsief qua horloge aankopen, dus twijfelde ik. Maar zoals eerder gezegd is, waarschijnlijk gewoon grijs te krijgen over niet al te lang, en minder duur wellicht.

Ik heb 'm gepast, maar dus wel laten liggen. Ik vind de DJ wel erg mooi, maar is op dit moment alle moeite niet waard, en inderdaad, eerst rustig sparen en dan zie ik het wel. Pepsi komt nog wel een keer. Voor nu blij met de collectie #klotefliperitus

Dank voor de reacties allemaal. Topic mag dicht :sweat_smile:

5 likes

terry_likes_to_dance_1

Ik vind dit maar 202, iedere keer als je een 801 doet naar populaire modellen, zitten ze niet in de A-01 en krijg je 1000. Wekt de schijn van 441 door die 423 achter de balie. Je voelt je zo wel heel erg een 110. Ik zou ze vragen hun 123456 lekker in een 152 te stoppen, zodat jij niet aan 173 hoeft te beginnen met de verkoop van je 1654321. Je kunt je ook wenden tot de 584, maar voor hetzelfde geld komen die horloges uit een 403.

Succes!

4 likes

:joy: “kermishok”

Dank voor je reactie. M’n verloofde snapt m’n hobby, maar zei ook wel dat dat een ver ging haar insziens… Al zou ze er wel achter staan, want het is een lieve schat.

Eind goed al goed zal ik maar zeggen. Koop wel een keer wat anders daar zoals een Sub oid, (niet impulsief bedoelt, staat ook op m’n “want” lijstje) en dan komt die pepsi ooit wel. Ik moet namelijk zeggen dat de manager van de AD ook zei, niet doen uiteindelijk, en dat ie 'm wel voor me zou bestellen als ik 'm over een tijdje nog zou willen. :v:

Dank voor de mooie wensen :grinning:

1 like

Heel goed dat je hier al achter bent voor dat je gaat trouwen!
Jouw voorgenomen huwelijk heeft gelijk al 95% meer kans stand te houden :v:

Mijn begrijpend lezen vaardigheden hebben het moeilijk hier… Bedoel je dat de AD manager je afraadde om de DJ te kopen én ook als je geen ring koopt hij jou alsnog op de Pepsi lijst zou willen zetten?

:v:

1 like