Ik heb gestemd op….. (poll)

Nou ja, de mens is natuurlijk een eigenaardig wezen. Ik heb mijzelf er ook ooit een keer op betrapt dat ik op het forum een poll had ingevuld, waarvan achteraf bleek dat je deze poll alleen moest invullen als je er de juiste link mee had.

Kan gebeuren natuurlijk!

2 likes

Nee, man!
Why buying black matters. Yesterday, myself and a few others… | by Deloris  Van Cartier | Medium
:wink:

Maareh, effe serieus mensen, nog 8 dagen en dan is het gebeurd, he!
So, pick up that Squale HFLE2024, nu het nog kan! :man_shrugging:

4 likes

We hadden het wellicht precies andersom moeten doen. Wie betaalt, die bepaalt en die kan dan zijn stem in de poll uitbrengen.
Dus als je stemde zonder betaalt te hebben, werd die stem niet meegenomen in de percentage!
Dus een koppeling met betaling, dan hadden we precies geweten waar we nu staan. Maar goed, is mosterd na de maaltijd :wink:.

6 likes

Niet gestemd, ik kan momenteel het geld niet missen, maar die Squale vind ik wel de mooiste van de 2.

4 likes

Het is op z’n minst een beetje verwarrend voor de mensen die de pol dagelijksin de gaten houden in de hoop dat hun (favoriete) voorstel wordt verkozen :nerd_face:

Maar goed. Heb jij je stem in de pol uitgebracht terwijl je nog geen geld hebt overgemaakt… ik ben niet boos op je, je bent nog steeds welkom in de Squale HFLE-club, maar wel even betalen nu alsjeblieft oké?!

8 likes

Dan ben je straks ook welkom op het grote Squale feest (for members only!) en verdien je een levenslang lidmaatschap op de Squalekroeg!

Premium Photo | Cheering together group of young friends sitting in bar  with beer

Kom op mensen, even boter bij de vis. Als je hier stemt, doe dan ook even dit, graag!

Dan heb jij in ieder geval zo’n geweldige Squale HFLE2024! :beers:

8 likes

Ik heb het als volgt gedaan;

• betalen (stemmen),
  • voorkeurnummers per Pb aan Jur,
  • Poll ingevuld,
  • reactie in dit topic.
    :nerd_face:
14 likes

Dat kan @fredpanarai1 alleen maar goedkeuren :ok_hand: :+1:

5 likes

Zeker weten :+1:, maar ben net als de rest natuurlijk afhankelijk van de organisatie en Jur. Nog maar een paar te gaan en het is bingo voor ons :partying_face:

4 likes

:man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing:

4 likes

27 januari :grimacing::wink:!

3 likes

Even een reminder voor wie gestemd heeft, maar nog niet betaald.
Vandaag is pay day (voor de meeste)!

Dus…put your money where your vote is! :partying_face:

8 likes

Zijn er al weer nieuwe stemmers bij ? :grinning::+1:

3 likes

Volgens mij is er in de pol nog wel wat bijgekomen (Daar nu 155 stemmen voor de Squale) geen idee hoe het er voor staat qua betaalde stemmen op dit moment

5 likes

Dit is geen verwijt naar de boys die onze vraagbaak moeten zijn. Maar zij zijn toch degene die op z’n minst op de hoogte moeten worden gehouden. Toch vreemd dat onze vrienden niet op de hoogte worden gehouden. Zij krijgen immers van iedereen de vragen, wellicht dat de forumleiding hen op de hoogte zou kunnen houden v.w.b de huidige stand van zaken. Maakt het voor hen ook een stuk makkelijker om vragen te beantwoorden. Respect boys voor jullie inzet en dat jullie je best doen ons op de hoogte te houden :+1:

4 likes

Bedankt voor je woorden Ferry!

Zou opzich voor ons lekker zijn natuurlijk maar ik denk dat Jur en Baseman daar niet genoeg tijd voor hebben. Opzich is het ook prima, de stembus gaat gewoon dicht per 1 november en daarna wint degene met de meeste stemmen. Tot die tijd geven de cijfers toch nog geen uitsluitsel over wie er heeft gewonnen (hypothetisch gezien kan het voorstel dat achter loopt in 1 dag 100 extra stemmen krijgen en winnen). We zullen dus gewoon geduld moeten hebben en op de 2e horen we welk voorstel er is verkozen :grinning:

3 likes

Er fluisterd een heel zacht stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik daar wel een weddenschap op kan afsluiten dat de Squale gaat winnen. Maar ja, hypothetisch gezien zou ik dan ook falliet kunnen zijn :wink:

3 likes

images (16)

Eindelijk iets gevonden waar je ècht goed in bent! :wink:

2 likes

denk dat ik maar geld ga vragen voor mijn voorspellende gave, noem ik mij wel JomanFerry :grin:. Maar goed mensen nog maar een paar dagen dus ff stemmen en betalen op mijn voorspelling :rofl:

4 likes

Als het te druk wordt kun je gewoon assistentes inhuren. :blush:

3 likes