Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Zou best wel eens kunnen! :thinking: Alleen is er niet helemaal een vaste stelregel voor, dus even afwachten. Meer activiteit kan geen kwaad :grin:

3 likes

Voor de “dagen bezocht” variabele wel. Die staat bij HF op 365 dagen. Via de zoekfunctie is daar vast wel meer info over te vinden … :wink:

2 likes

Fraaie combi! Wat voor een bandje is dit?
Kleurstelling helemaal zoals het heurt, lijkt ervoor gemaakt.

Herkenbaar … :sunglasses:

9 likes

11 likes

Ali :wink: een gewone nato naar single pass gemaakt.

1 like

Dat mag je zeker Jeroen, verdorrie wat is die mooi en met die band is die helemaal af :ok_hand:. Natuurlijk wens ik je veel duik/draagplezier met deze knaller :ok_hand: :+1:

4 likes

Dan heb ik het toch ergens nagelaten… :expressionless:

1 like

Ooh nu zie ik het, 256 dagen bezocht :sweat_smile:

1 like

252, dus ook voor jou “nog even geduld aub”. Komt allemaal goed! Als je tenminste leuk mee blijft doen. :wink:

w=550

Terug naar Squale only …

7 likes

Ach ja, tl-2 zal wel, kan ik op wachten. De Squale hfle daarintegen…
Plaatje voor de sfeer, niet van mij want helaas nog geen in bezit :wink:

11 likes

Misschien werd ik mogelijk “gesponsord” maar TL-2 met een ruim half jaar goed actief bezig zijn :thinking:

1 like

11 likes

Joehoeeeee, Goedemorguuuuh,

image

Druilerige Dinsdag en gezien de activiteiten hier op dinsdag, ook Drukke Dinsdag dus. Wat ik overigens best typerend voor de dinsdag vind!

Dus fijne (werk)dag allen!

9 likes

Hoe bevalt de Nivada?

1 like

Uitstekend :ok_hand:t3:
Nu een dag om de pols en vind hem fantastisch

En onderwijl is de volgende NA onderweg :see_no_evil:

12 likes

The road never ends!

2 likes

Hopelijk voorlopig niet nee, en heb nog iets gezien in het blauw dat ik eigenlijk wil hebben :sweat_smile: :speak_no_evil:
ach YOLO :v:t2: (of is dat al niet meer hip)

4 likes

Wil er ook een hebben! moet nog wel ff sparen breitling is ook erg fraai :ok_hand:t4:

2 likes

Volgens mij is dat inderdaad al uit. Althans dat heb ik me 6 jaar geleden laten vertellen, toen ik het een keer zei :rofl:.

3 likes

Mogguh Squalistaas :hugs:

14 likes