Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Volgens mij is dat inderdaad al uit. Althans dat heb ik me 6 jaar geleden laten vertellen, toen ik het een keer zei :rofl:.

3 likes

Mogguh Squalistaas :hugs:

14 likes

Dat snap ik en ik zeg doen! Het is echt gewoon een heel erg mooi ding, mooi en degelijk gemaakt. Fijne maat, ook lekker ‘dun’ (de handwinder iig) en overall gewoon mooie looks vind ik :man_shrugging:t2:

Kijk al die vormen

Als ik iets zou moeten klagen dan is het de sluiting, die is wel mooi maar een beetje breed en blikkerig

8 likes

Ja idd. Had in het battle topic een vergelijk gemaakt met de vulcain en de Nivada. Jammer alleen dat de Nivada geen antireflectie heeft. Ik zou hem denk ik wel willen met de lollypop wijzer en op rubber

1 like

14 likes

Nou moet de Nivada toch écht even de doos in voor mijn ‘oudste’ liefde (ca. 5 maanden :sweat_smile: waarvan 2,5 weg)
:heart_eyes: :ok_hand:t3:

Yes man ik heb deze gemist, wel tijd voor zwart rubber of jubilee

13 likes

Denk dat het lange wachten door de jongens en meisjes van Squale wel beloond is met een afregelbeurtje :ok_hand:t3: eerst liep ie +11s/d ~ +16s/d (voor mij het enige ‘minpuntje’) en nu -1 ~ +2 (plat op z’n rug strak 0s/d) daar word ik altijd extra blij van :blush:

Nu al spijt van die incoming Breitling :joy: en tijd om afscheid te nemen van de 1521 :man_shrugging:t3:

3 likes

Als aankomend “Squale-iemand” (de eerste aanbetaling van €75,00 is dus gedaan😁, maar ik hoor er nu natuurlijk nog niet helemaal bij) ben ik hier een beetje aan het rond kijken en valt me deze GMT op, een mooie horloge!

13 likes

Zo gezegd zo gedaan :laughing:

9 likes

Weet iemand of er een BOR en/of Jubilee is die op de 1545 past?

1 like

Op de oude iig wel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Op de nieuwe dénk ik geen van beide, misschien dat die van de oude past :man_shrugging:t3:

10 likes

Lijkt me persoonlijk net niets

Er zijn 1545’s met jubilee, die is alleen niet los bij Squale te bestellen (van de website dan).

3 likes

Ik heb een BoR op een Sub 39 en die zit heerlijk. Er is een generiek (boven gemiddeld redelijke) BoR te koop op internet. Lijkt op deze Zuludiver, maar dan zonder gravering.

3 likes

én zo gezegd zo gedaan :point_down:t2: benieuwd of ie net zo snel gaat als de Super

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-squale-1521-blasted-black-500/478698?u=vrieskou

6 likes

Ik heb je al gedm’t. Ik mis de squale kroeg.

4 likes

Die Super was dan ook super. Wilde em ook wel.

2 likes

Moet natuurlijk zijn “een mooi horloge”, ik had er eerst staan een mooie GMT😊.

4 likes

Hoi Medezuipers in de kroeg, ik heb ff een vraag:
Ik het poll topic heeft Jur het over betalen aan Baseman, nu weten de leden die hier al wat langer zitten wel dat dit J.S. Konst is. Maar als je hier nog maar pas op het HF zit en voor de eerste keer te maken hebt met een HFLE dan is het toch een beetje vreemd dat je het in het ene topic over Baseman hebt en in het topic “Verkiezing HFLE 2024” over J.S. Konst. Zou toch veel duidelijker zijn als je (wat ik ook vreemd vind met diverse topics HFLE) gewoon dezelfde naam zou hanteren om verwarring te voorkomen. Kan het natuurlijk allemaal verkeerd zien, dus mag je mij gerust corrigeren. Maar mij zou het allemaal duidelijker zijn geweest om in het topic van de poll een duidelijke verwijzing te maken naar het topic verkiezing HFLE 2024 en dan dezelfde naam te gebruiken waarna over te maken.
Of kom ik nu als een zeikerd over, zeg dat dan maar gewoon.
Lees het wel of ik het allemaal verkeerd zie?

P.s

Wat is die Squale toch mooi he :wink:

7 likes

Ah, is ie weer terug! Nice! :partying_face:
Toch fijn he, een Squale om de pols?!
Kan ook niet wachten tot ik mijn Squale 1545 (de HFLE2024) om de pols heb, straks! Het lijkt er nu toch echt wel heel erg op dat dit ook echt gaat gebeuren! Zou mooi zijn als er nog even een paar meer zouden doorpakken. Zo dus! :arrow_down:

Alvast bedankt, namens #TeamSqualeHFLE2024! We gaan er een super vet horloge van maken! En we zien jullie graag op de Squale Party! :beers:

Oh en Ferry,

Helemaal mee eens!

4 likes

Ik denk dat we een nieuw record hebben, jammer @Proenski :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Gelukkig krijgt ook deze een mooi huisje bij een oudgediende :+1:t3:

7 likes