Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Thanks, ziet er goed uit! mocht ie op de squale niet staan heb ik nog wel een aantal 20mm horloges :slight_smile:

3 likes

Heb met allebei nog geen ervaring, behalve in de winkel dan… toch beide maar eens proberen :smiley:

1 like

Vind BoR banden mooi hoor en ze dragen ook fijn vind ik maar vraag me af of ze bij zo’n 1545 kast passen. Aan de andere kant, als niemand het probeert zullen we het nooit weten :grin:

1 like

Ja staat beter :+1:

Fijne avond Squalistaas :hugs:

12 likes

Fijne avond gewenst! :slightly_smiling_face:

En proost natuurlijk! :beers:

14 likes

Haha zo is het, echter twijfel ik altijd ivm de rechte aanzet van de band en de ronde aansluiting van de kast. Zo’n gat ertussen vind ik geen porum…

1 like

Woohoo! Dat is echt megasnel!
Speedy Gonzales Running GIF | GIFDB.com
Als ik ooit mijn huis ga verkopen, dan mag jij dat ook doen! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maareh, gefeliciteerd! :partying_face:

5 likes

Ik zit al weer maanden te loeren naar een blasted, en die van @VriesKou was gewoon netjes.

3 likes

Tja voor de centen had ik m er ook wel bij willen hebben :smirk:

2 likes

The A Team GIFs | Tenor

3 likes

Als die net als beide Squale’s ook voor minder dan de helft van de nieuwprijs weg mag dan regel ik dat voor jou binnen 7 minuten :sweat_smile: :ok_hand:t3:

7 likes

Dank je Hans! Dit is een Gnomon Edition. Via hun webshop te verkrijgen.

Je bent gewoon altijd welkom hoor! Dat is iedereen hier, die affiniteit met Squale heeft. Bezitter of niet.

Mag ik je daar over een aantal maanden antwoord op geven?

4 likes

:star_struck::ok_hand:

2 likes

Ja graag :ok_hand: :grimacing:

2 likes

Hmm, nee. Dat gaat 'm niet worden. Ik geloof nooit dat ze voor mijn huis destijds meer dan een paar duizend gulden hebben betaald, in 1935 en daar dan de helft van… :grimacing: :smirk:
Im-sorry-but-no GIFs - Get the best GIF on GIPHY

1 like

Ja. Heb even een paar uren gemist en na teruglezen niet helemaal duidelijk.

Lopen we nu een beetje op schema of wordt het krap!? Daarbij blijf ik me afvragen of de Poll een beetje klopt…
Morgen dagje vrij dus weer tijd voor een plaatje voor de sfeer…

Terug op staal, lang geleden :+1:t3:

10 likes

Ja man, lekker zo op staal!

10 likes

De betalingen lopen (of liepen) achter in vergelijking met de pol. Kan dus zo zijn dat er betalingen zijn gedaan die nog niet binnen zijn gekomen, of dat er leden de pol hebben ingevuld en niet via betaling hebben gestemd.

Daarom hopen we dat iedereen die heeft gestemd in de pol en ook daadwerkelijk voornemens is om mee te doen, snel nog een betaling overmaakt.

2 likes

Yeah! Ik kon 'm vanmiddag ophalen! :partying_face:

Ja, kom op mensen! Even doorpakken, nu en dan straks een geweldig horloge en een super leuk feest! :beers:

Cheers Toast GIF - Cheers Toast Celebrate - Discover & Share GIFs

8 likes