Basis van de hobby is kijken naar de afschrijving?
Gewoon een ander horloge kopen zonder de Mercedes ster en raar glaasje, al klaar
Ik zou de explorer niet zo snel kiezen, maar jouw smaak is alles bepalend, dus doen wat goed voelt. Echt fout gaan is bijna niet mogelijk
Nou het maakt het een stuk makkelijker als je niet 50% hoeft af te schrijven
Wat maakt het makkelijker als je, zoals TS aangeeft, nooit een horloge verkoopt en dat ook niet met deze aanwinst zal doen.
Lekker die Breitling grijs of gebruikt kopen, Expl vind ik een zeer saaie klok (heb ik met meer Rowlecksen)
Dit dus⦠dus al schrijft hij 99% af in 1 dag⦠hou ik mij 0 mee bezig.
Dat doe ik niet zo snel. Ik hou van eerste eigenaar zijn⦠dan is het echt echt van mij. Is een gevoel.
Kan, ik vind t een heerlijk gevoel als ik een horloge voor een bodemprijs gekocht hebā¦
Potverdikkie.
Een nieuwe vinden (niet online) is nog een hele opgave
"nee hebben we niet" , dat hoor je keer op keer.
āLevering? Reken maar op 4mnd meneerā
Jantjenico dat is nogal.
Ehm, juist.
Maar als je iets wilt dan moet je ervoor gaan en dan zal je het lukken.
Dus⦠komt goed schatje.
Ik vind het een heerlijk gevoel als ik de gehele beleving kan kopen. Vind ik echt belangrijker dan wat extra korting.
Mwah als je er 2 voor de prijs van 1 kan kopen vind ik t wel een dingetjeā¦
Weegt voor mij niet op tegen nieuw kopen.
Eerste eigenaar zijn, 100% van jou zijn in de papieren, de beleving, de trots.
Ik kan er niet volledig mijn vinger opleggen maar gebruikt kopen voelt voor ons met echt veel producten gewoon niet zo goed en daarom doen we dat dan ook zo goed als nooit.
Neemt niet weg dat ik je geen ongelijk geeft hoor, wanneer je die bijsmaak niet hebt zoals ik dan zeer zeker lekker doen.
Gisteren de Breitling AD nog even binnen gelopen om nog eens te kijken en te voelen .
Ja erg mooi maar geen vlinders voor de Premier gevoelt .
Dus, ik heb de juiste keuze gemaakt in dit verhaal.
Precies een horloge wat je wĆØl bij een AD moet kopen⦠veel plezier ermeeā¦