Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Wat n dwingende vrouw heb jij zeg @anon53002072EV:sweat_smile:

1 like

Hier ging iets mis. Het was geen reactie op jou, ik moest even teruglezen. Ik reageerde op de term meeloper van iemand anders. maar citeerde jou. :thinking:

Dit forum is erg gezellig de laatste tijd.

2 likes

Je hebt er duidelijk niet veel van begrepen maar dat is niet erg. :slightly_smiling_face:

Ik ga zelf binnenkort ook een R**** passen maar het evangeliserende gedoe van sommige mensen specifiek over dit merk staat mij soms tegen.

Je moet dus niet alleen de criticasters aanspreken: verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Zoals de mentor zegt “Van zelfreflectie is nog nooit iemand slechter geworden

3 likes

Helemaal prima :+1:

Had ik al gezegd dat ik Rolex haat…

Zoals de mentor zegt, “Van een mooie Rolex is nog nooit iemand minder hebberig geworden!

Goed, de Breitling dus! :sunglasses:

1 like

Jongens!!!
1 fittie per week!
Ik heb hier geen tijd voor.
Deze week zijn @WatchWalker en @Jurtz aan de beurt. Volgende week ja?

7 likes

:rofl: :joy: …lekker hoor! Oh oh.

1 like

:joy:
Jouw mentor drinkt teveel!

1 like

Ruzie over Rolex vs Breitling, neem een Speedy, zit je altijd goed… oh nee :joy:

The plot thickens

3 likes

@HanDavinci hoeveel plaatjes en quotes ben je aan het verzamelen? Je bent al 10 minuten aan het replyen :joy:

3 likes

@anon11367652EV, je moet je posts niet weer weghalen en ook niet selectief quoten (zonder context). Da’s niet lief van je. :hugs:

Vechten tegen de bierkaai schreef je? Vertel eens!

1 like

Bierkaai of windmolens? :thinking:

  1. Een Rolex passen is een goed idee! 2. Je hebt wel gelijk. Ik zat ook in de Rolex ban, maar kan na de aanschaf DD eindelijk verder kijken.

Ik denk aan een Holthinrichs. Ik heb laatst lang met Michel gekletst en hij had het over samen een wijzerplaat maken. Dat trekt mij wel, samen zo’n project doen en iets persoonlijks toevoegen aan een “echt” horloge.

Chillaxxxx G. Ik ga me toch niet mengen in die simpele discussie én ik geniet van een Texels biertje. Cheers hè :beers:

Het waren 3 plaatjes en dankzij jou 3 quotes. Dat valt nog wel mee.

4 likes

Ik haalde het per ongelukkig weg, en ga het topic niet nog een keer door om te citeren. Ik heb in een andere post toegevoegd dat ik de behoefte om mensen te beledigen niet begrijp. Steeds terugkerende zg grappen dat mensen meelopers zijn, of een derde van het forum niet is gehersenspoeld zijn gewoonweg beledigend, en niet af te doen met een smiley. Ookal heb je zelf een Rolex.

Mooi spul! Wow. Is dat een Nederlands initiatief?

@anon11367652EV, oké.

2 likes

Made in Delft. 3D geprinte kasten. Die jongen is 27, opstartend en zit bomvol passie.

Ik had zondag deze in de handen. De kast is geprint in 18K:

3 likes

Dank je. Ik ga me inlezen. Ziet er puik uit. :ok_hand:

1 like

Puur praktisch: De Rolex (grijs) kopen en een tijdje dragen. Bevalt 'ie in het echt niet? Dan flipper je hem met minimale (financiële) pijn en koop je alsnog de Breitling. Beetje gedoe, en wat kosten maar dan weet je het wel zeker :slight_smile:

Je bent zelf simpel, baardmans.
P.s. het is voor mij geen discussie. Ik benoem het een keer en men kijkt maar wat ze er mee doen. Wellicht ben ik de enige die dat zo ziet en ligt de fout bij mij.

Door met het topic :ok_hand:

1 like