Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Nee, heb me in kunnen houden :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Rolex aanhangers krijgen trekjes van ultra christenen: ze hebben De Waarheid ontdekt en iedereen moet het weten! :shushing_face:

Zogauw er hier ook een Rollie in de kist ligt ga ik mij daar overigens schaamteloos bij aansluiten maar dat terzijde! :sunglasses:

Wat is dat nou voor een term. Het is geen politieke partij. Of een voetbalclub.

Verander dat nu eens in liefhebbers.

Mainstream vs. karakter? Ik zou voor karakter kiezen. :wink:

2 likes

Blijven sparen, knul.

Zoals sommigen met merk bezig zijn; fanaten. Die zijn druk bezig met het evangeliseren en dat neemt af en toe bijna kerkelijke trekjes aan. Dat geldt overigens voor alle merkenā€¦ Maar van sommige merken zijn er net wat meer als anderen. :smiley:

2 likes

Ik heb de 114270, niet de 214270. Maar als je een keer een bakkie wil komen doen, ik woon 5 km verderopā€¦

Waan. Die mensen gedragen zich zo, omdat ze worden uitgedaagd door haters. En zo houden ze elkaar bezig. Beide groepen zijn volslagen geschift.

1 like

Nee, sommige zijn zo blij met hun eigen aankoop en voelen zich daar zo gelukkig mee, dat er in hun visie niets beter meer is. Eigenlijk is het gewoon het opdringen van hun eigen geluk, terwijl ze vergeten dat ze misschien wel eens in een tunnel zouden kunnen leven en dat daarbuiten ook best mooie juweeltjes te vinden zijn.

1 like

:kissing_heart:
Dankuwel meneer!

1 like

Wie ik? Nee hoor! Gewoon een geintje enne voortbordurend op dat geintje loop ik al vele, vĆ©le jaren zelf ook mee met de meute ā€¦ jaja, er was eens een tijd dat ook ik uiteindelijk een Rolex moest hebben! :innocent: Nou dat is ruimschoots gelukt. En nu? Tijd voor wat anders om de pols, aldus de keuze voor de (in mijn ogen overigens echt mooiere) Breitling.

Zijn we allemaal! We betalen immers meer dan een paar euro voor iets wat simpel de tijd aangeeft, niks meer ā€¦ niks minder. :wink:

1 like

Het is geen geintje.

Nee, jij bent een hater. Jij hoort tot 1 van beide groepen.
Het is op dit forum volslagen onmogelijk geworden het nog over Rolex te hebben. Mensen voelen zich gekwetst als ze meeloper genoemd worden, en terecht. Waar slaat dat op!!

1 like

OkƩ.

1 like

Dit :point_up:ļø

Het begint wel redelijk anti Rolex te worden en ik merk een hoop aversie tegen het merk.

Het is niet echt een geintje meer wanneer je de drang hebt om 2 maal daags negatief te moeten uitlaten over het merk en de personen die deze dragen.

Merk een hoop frustratie. Als je zelf niet door hebt dat het niet grappig meer is, dan is dat redelijk sneu.

Ja, o.a. @junior, @Jaroen En @SybrenAnne jullie slaan daar redelijk in door. Zijn er wel meer, maar deze komen even bij mij op.

Misschien een weekje uitloggen als het allemaal iets te veel voor je wordt.

7 likes

Dit!!:rage::rage:
Waar komt de behoefte vandaan mensen te beledigen.

1 like

Ok, vanaf nu dit topic ook niet meer volgenā€¦

1 like

Ik zeg doen!

:kissing_heart:

Voor alle duidelijkheid nogmaals en dan ook maar meteen voor de allerlaatste keer ik heb helemaal niks tegen Rolex(dragers). Niks nada noppes. Anders zou ik ook iets tegen mijzelf hebben, ā€¦ dat zou pas raar zijn. Nou, niet zo zuur allemaal en over tot de orde van de dag! Met soms een knipoog en als je die niet begrijpt of wil begrijpen, next topic. :wink:

De ironie.

Prima man, ik heb het een keer gezegd. Zal me verder worst wezen. Zoals de mentor zegt: ā€œfeedback is een cadeautjeā€.

2 likes

Deep man, cool.:sunglasses::tumbler_glass:

Thanks!
Plaatje erbij, ja echt ā€¦ik haat Rolex. :wink: