Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Niet mee eens.
Blijven hun waarde houden, de één wat meer als de ander.

1 like

Haha to say the least. Als je die Breitling uit de stickers haalt en een dag om doet heb je de eerste 40% al afgeschreven vrees ik. :laughing:

1 like

:full_moon_with_face: :+1:t2:

Wacht.

Nog niet klaar.

:full_moon_with_face: :full_moon_with_face: :full_moon_with_face: :+1:t2:

Late edit:

Ik schoot opnieuw in de lach. Je zegt dat je alles voor list of eronder krijgt en dan begin je over een Batman voor 20k.

Dude… :joy: :man_facepalming:t2:

3 likes

Ik zou zelf deze Explorer ook wel eens willen zien. Heeft iemand deze in zijn bezit omgeving Montfoort?

1 like

Ben zelf meer dan van Rolex dan van Breitling maar als het tussen deze twee moet gaan dan kies ik de Breitling. Die Explorer 1 is zon saai apparaat die komt er bij mij niet in

1 like

Volgens mij heeft zij het bij het rechte eind.

Maar ik zou in jouw plaats gewoon nog niets doen en aangeven dat je daarmee je vaderdag geschenk extra serieus neemt. (krijg voor vaderdag -als ik geluk heb- een gekookt eitje op bed😕)

1 like

Ik ben bevooroordeeld maar kies de Breitling, zeker als restwaarde je niet interesseert.

Prachtig ding, en Rolex heeft iedereen al.

20 likes

Maar voor die Breitling moet je dan ook nooit bij de Juwelier de deal sluiten. Ver, ver onder list te krijgen.

En dan schrijf je nog steeds 20% af als je ‘m om de pols doet. Maar ach, hobby kost geld troost ik mezelf dan…

2 likes

[quote=“TheWolf, post:89, topic:210782, full:true”]
Ik ben bevooroordeeld maar kies de Breitling, zeker als restwaarde je niet interesseert.

Prachtig ding, en Rolex heeft iedereen al.

!

Veel mensen hebben een ‘exclusieve’ Rolex. Als je je wilt aansluiten bij de grote groep liefhebbers, zou ik in ieder geval niet het door jouw getoonde ontwerp kiezen.
Ik ben Rolexkritsch (zie mijn eerdere Posts) niet omdat het geen uitstekende horloges zouden zijn, maar omdat het een bijna lachwekkende bijsmaak krijgt door de wijze waarop een aantal bezitters zich alsmaar opdringen.

4 likes

Ik vind de Breitling zo op de foto’s erg mooi! Maar ook erg hoog. Niet echt een dresser. Meer casual model.
@anon53002072EV als ik de verhoudingen van het horloge zo zie zou ik toch voor deze gaan :upside_down_face:

1 like

Wel eens geprobeerd een Kia e-Niro te bestellen? Wachtlijst van 1.5 jaar (als ze je bestelling al aannemen). Lijkt meer op Rolex dus dan je denkt :sweat_smile:

2 likes

Dat dus!

2 likes

Persoonlijk ervaar ik hier het tegendeel. Maar goed, ik denk niet in merken.

… of “wil iedereen” en alleen dat al, is voldoende reden om eens een keer iets anders te doen. Meelopen kan altijd nog. :sunglasses:

Maar goed, koop wat je mooi vind en geniet ervan. Daar gaat het om.

4 likes

Hou nou eens op met die onzin.

1 like

Ja, dat begin ik ook wel erg vervelend te vinden, net als de anti Rolexlobby overigens.

6 likes

Niet zo zuur @anon11367652EV! Staat een smiley achter hè…

En zo is het. Koop gewoon wat je mooi vindt en doe het voor jezelf, niet voor wat anderen ervan vinden.

5 likes

Ik wordt zo moe van dat pro- anti gedoe. De kift. Je kunt een smiley neerzetten, maar hem niet menen.

1 like

Boeien wat de rest van de wereld wil.
De Explorer zat in je hoofd en de Breitling nu ook.
Maar niet genoeg om hem meteen te kopen.
Dus gewoon de Expl passen en dan besluiten.
Zou ik doen dan. :upside_down_face:

1 like