Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Laat mij er lekker buiten met je gëinsemineer …

1 like

:thinking: …kunstmatig?

Ps de trema staat verkeerd. #taalnazi

1 like

Hebben we ook een topic voor! :sweat_smile: horlogeforum/spellingnazi

1 like

Ja.

1 like

Rolex

:point_up_2:

Eens!

Ja Nice. Twee fouten in een zin van acht woorden.

Nou de keuze van het forum is inmiddels duidelijk.
Was waarschijnlijk ook wel geblinddoekt tevoorspellen.

Persoonlijk zou ik nu ook kiezen voor de explorer. Juist vanwege de eenvoud en toch veelzijdige mogelijkheden.

Edit. Explorer is nu al een klassieker.

En dan later als ik groot ben de
Breitling alsnog bijkopen. :v:

1 like

ja, prachtige kleur maar te licht. het wit valt een beetje weg hierdoor. Dat was jammer anders wist ik het wel.

waar!

precies ik ook niet en dat ga ik ook absoluut ook niet doen, wat ik aanschaf dat blijft bij mij.

nee want ik moet hem dragen en er blij mee zijn… Ik maak het mijzelf wel moeilijk door mijzelf te verplichten te kiezen en niet voor beide te gaan. Ik ben meer behoudend dan mijn vrouw. Die kiest liever niet en koopt gewoon impulsief.
Maar ik denk dan weer, de vakanties staan voor de deur, de buitenboel gaat geschilderd worden enz enz en dus is eentje kiezen al meer dan genoeg.

JUIST, kan en mag ook gewoon. Geen punt in huize Hans.

Dank kerel hier heb ik wat aan en ik ben het met je eens met als aanvulling,

liefde, ik ben een degelijke man…

@Dao , doe ik ook hoor. Het is gewoon zoeken voordat iedereen gaat vragen wat je wel of juist niet mooi vind aan de modellen.
Ik ga me aan beide details totaal niet storen, het hoort ECHT bij hun en dus helemaal ok.

klopt, heeft geen invloed op de keuze.
Ik wilde graag van jullie weten waarom juist de kiezen voor de Rolex of Breitling.
Op die vraag zijn echt wel enkele goede antwoorden gepost, al het gebazel eromheen is grappig en niks meer dan dat.

dit zijn de motivaties die ik zocht en ook kreeg van enkele.

Ik ga als de vrouw weer thuis is zeggen dat ik de Rolex wil en ga kopen.
Nu moet ik haar alleen nog een beetje afremmen, wil pas na de vakanties aanschaffen.
Niet aankomende week al.

7 likes

Ik begrijp dit soort topics niet, iedereen gooit er zijn plasje overheen en uiteindelijk bepaal jezelf wat je koopt… Maar succes verder
met je keuze.

omdat erover hebben leuk is en omdat je er dan actief mee bezig bent wat je helpt om tot 1 van de 2 te komen.

4 likes

Nog 1 argument.

De explorer is al een klassieker en gaat als design al extreem lang mee! Dat zegt ook iets.

Overigens wordt in de hele Rolex discussie dit altijd vergeten. Waarom is het zo een geliefd merk?

Omdat ze gewoon een extreem goed design hebben wat om de zoveel jaar een beetje wordt aangepast maar volledig herkenbaar blijft.

Oh. En wat mij in de hele discussie bevreemd is dat inderdaad altijd dezelfde personen, ze weten zelf wel wie ik bedoel, zich negatief uitlaten over Rolex.

En dat zegt echt iets over hen.

Immers als iedereen zo zou zijn, zouden ook al die andere merken afgebrand worden. Maar dat gebeurt niet. Nee alleen die personen en alleen Rolex.
:thinking:

Ik zou zeggen vanaf nu geen aandacht meer geven en lekker laten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij gebrek aan een foto van een explorer maar even deze van het andere iconische design en een moderne uitvoering van het andere iconische design. :v:


:beers:

3 likes

Dank!!!

1 like

OK komt ie… koop nu maar die Rolex, heb ik ook gedaan. De Submariner date 2018 en nee daar krijg je geen spijt van. Behalve dat m,n ribben een beetje pijn deden toen ik aan het afrekenen was…:laughing: oh verleden jaar juli nieuw aangeschaft bij JK watches. Voor list prijs. Moet je de prijzen nu eens zien. Dik 1300 euro boven list worden ze verkocht. Ik lig in een deuk. Op Mp zit er een dik boven 10 k aan te bieden, of ie um kwijt raakt voor deze prijs betwijfel ik. Je moet wel heel wanhopig wezen…succes he!

2 likes

Ik denk dat je “geïnsinueer” bedoelt…:joy::joy::joy:

5 likes

Als je op dit forum die vraag stelt kun je de uitslag al blind voorspellen.
Zelf vind ik de Breitling mooier. Ik ben overigens nog nooit een mooie Explorer tegen gekomen. Snap die verafgoding ook niet goed maar goed smaken verschillen uiteraard. Niet dat ik Rolex niet kan waarderen. Er zijn submariners die ik bv heel gaaf vind.

Men

260px-Cow_female_black_white
:rofl:

1 like

Ik heb nog wat leuke ideeën voor nieuwe Topics op HF :rofl:

Rolex vs AP
Relox vs JLC
Relox vs Panerai
Relox vs IWC
Relox vs Cartier
Relox vs Omega
Relox vs TAG
Relox vs Casio

Wie start?

Edit: op advies: Relox vs Seiko

Ben ik nog iets vergeten?

3 likes

Dat is snel gedaan

Alleen die bovenste 2 zijn de moeite waard. Iets met AP en jlc.

Je vergeet er wel 1.

Rolex vs Seiko. Of iets met GS… :joy:

1 like

Tòch een keer Rolex goed gespeld!
Chapooooo :joy:

4 likes