Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Chapeau… :stuck_out_tongue_winking_eye: of sjapoo

2 likes

On topic:
De Breitling vind ik op zich een mooi horloge, maar als een horloge geen centrale secondewijzer heeft, heb ik liever de getallen 1 t/m 12 bij de indexen dan 05 t/m 60, zoals bij dit model
1c73f6cc9bbde086f5c001069a4d48f7c00b35b4_1_375x500

6 likes

duh :wink::grin:

1 like

Het was een grapje. Dat insemineren dan.
Ik begrijp echt niet dat ik door een aantal sekteleden als Rolex- hater wordt weggezet.
Ikzelf ben van man en paard noemen, mogelijk is de combinatie ‘direct’ en ‘benoemen’ teveel voor deze fijnbesnaarde types.
Vandaar mijn reactie.
Stop nou eens met dat geïnsemineer !

Kom niét aan Onze Waarheid! :joy:
Grappig genoeg zie ik dit sekte gedrag bij geen enkel ander merk!

2 likes

Ik snap dat wel. Als ik om eindelijk een beetje mee te kunnen doen hier, een horloge zou hebben gekocht dat vier jaar geleden minder dan de helft kostte en wat ik mij eigenlijk helemaal niet kan veroorloven, zou ik ook van de daken schreeuwen dat het een geweldig ding is en iedereen eindeloos vervelen met mijn fanboy praatjes. :sunglasses:

7 likes

Vergeet de Kerk van de Heilige Seikosha niet hè.

2 likes

Iets met cognitief en dissonantie…

2 likes

Hihihi dát is het dus!

Mocht ik óók ooit lid worden van deze sekte dan ga ik ook in elk willekeurig topic R**** roeptoeteren!

Heerlijk lijkt me dat! :sunglasses:

2 likes

Ok 1 keer dan:

Kunnen @Jaroen en @SybrenAnne eigenlijk aangeven waarom ze eigenlijk zo reageren op het merk Rolex?

:v:

:beers: burp

1 like

Ik zou 1 t/m 12 liever niet hebben op de buitenring, die getallen worden in mijn hoofd al vertegenwoordigd door de indices zelf. De 05 t/m 60 vertegenwoordigen dan zelfstandig de minuten. Dat hangt ook mooi samen met de lengte van de wijzers. In mijn optiek dan.

Maar idealiter stonden er wat mij betreft in het geheel geen cijfers op die buitenste ring bij een horloge als deze Breitling. :grin:

1 like

Dat is de stress niet waard, in dit geval Rolex!

1 like

Daar is alweer een scheuring helaas.
Uit elkaar gevallen in Suwa, Daini, GS, King en Credor…

1 like

Ga ik toch even op reageren. Meestal zie je dat mensen los gaan als er iets gezegd wordt in de trend van “uiteindelijk wil je toch een Rolex”, “waarom koop je geen Rolex” (in een topic over een heel ander merk wat de Rolex-fanaat in kwestie niet boeit), "Rolex is beter als ".

1 like

Beter dan…

6 likes

Ligt eraan wat het vervolg van de zin is :nerd_face:

Bijvoorbeeld “Rolex is beter als onderzetter te gebruiken.”

OT: @anon53002072EV ik denk, hoewel ik de Breitling ook kan waarderen, dat de Rolex je meer biedt en je langer tevreden kan houden :+1:t2:

11 likes

Rolex krijg je nooit spijt van👍

Is dat niet iets voor de nieuwe gouden @stefanketelaars? Een Nederlandse samenwerking? Maar waar is dat topic eigenlijk gebleven @hendrik?

OT: niks zinnigs meer toe te voegen aan deze hele discussie. :man_shrugging::v:

1 like

Goede vraag :sunglasses:
Helemaal weg! Belangstellenden zullen Stefan zelf moeten benaderen.

1 like

Met de vrouw over gehad en het gaat de Rolex worden.
De Breitling gaat de vriezer in en wie weet voor een ander mooi moment nog een bekijken.
Voor nu, Rolex explorer 1 39mm.

Nu even nog wanneer… volgende week of na de vakanties … daar zijn we het nog niet over eens .
Wel dat ik hem 50% cadeau krijg van haar, de rest wil ik echt zelf betalen deze ronde.

Dus, jahoe we gaan voor een Rolex deze ronde.
Mag ik mij nu aansluiten bij deze te gekke sekte?
Of moet ik nog meer doen voor toelating?

Dank alle voor het aangename leesvoer in dit topic,
Ik zou zeggen, vooral zo doorgaan!

16 likes