Zoo! Gaat lekker, wordt behoorlijk significante steekproef zo!
Ingevuld . Succes met je eindscriptie .
Ingevuld hoor🙋🏽♂️ Succes! Ben benieuwd naar de uitslag ook.
Grtjs
Elmar
Mag ik degene die bang is voor privacy, en hoeveel Google van je weet de opmerking meegeven de link te openen in een nieuw private venster ? Hiermee ben je niet ingelogd, kan er geen check met cookies gedaan worden en kan je het relatief anoniem toch invullen
@TenebraeNoctis , ik tag je even omdat ik jou het als opmerking zag geven.
Ingevuld en verder succes!!!
Google incognito en gelijkaardig zorgt enkel dat je zelf de browsegeschiedenis niet opslaat, maar je stuurt wel nog degelijk gegevens uit. Je wordt nog steeds gevolgd, waarom bestaan er vpn services, denk je?
Done, good luck!
Ingevuld!!
Done, veel suc6
Ik wil het topic niet geheel kapen maar ik ben terdege op de hoogte hiervan.
Toch een korte reactie..
Uitsturen van gegevens doe je altijd, ook over vpn. Je verlegt nu enkel de ‘monitoring’ van je vekeer van je ISP naar je vpn service provider… Google, of andere, kunnen nog steeds mix en match doen op je vpn ip, fingerprinting en (naar alle waarschijnlijkheid) ontelbare andere manieren.
Uiteraard zijn er ook weer vele manieren om jezelf hiertegen proberen te beschermen.
Maar we zullen het topic hier verder laten wat het is, ik gaf een kleine low level manier om je eigen browsergeschiedenis niet al te veel bloot te geven.
Bedankt om mijn stelling te bevestigen vanuit je expertfunctie
Done. Succes met je studie en het onderzoek!
Done,
Gedaan
+1
Iedereen heel erg bedankt voor het invullen van de enquête. Ik heb 354 reacties gekregen dus daar ben ik heel blij mee. Ik ga nu de resultaten verwerken en zal jullie zeker hiervan op de hoogte brengen.
Groetjes Iris
De enquete is gesloten en deze post ook.
De resultaten zullen zichtbaar zijn in een nieuw topic.