Ik heb jullie hulp nodig!

Ingevuld en veel succes met je scriptie!

Ingevuld

Je vraagt we af hoe we als mensheid de periode tot aan het zittend mannenplassen hebben overleefd.

Er zijn hier genoeg heren met een sterk vrouwelijke, ja zelfs verwijfde kant. Dus no worries! :grinning:

Ingevuld. Goede vragen om weer eens na te denken over mijn collectie.

Al spetterend :joy:

1 like

:+1:t2:

Ingevuld :smiley: Veel succes met je onderzoek, ben benieuwd naar het resultaat :+1:

A, de aap komt uit de mouw, het is voor hogere doelen. Veel succes met de scriptie. Ik ga wel passen omdat Google al genoeg van mij weet :partying_face:

Pakweg 99 komma zoveel % van die periode werd niet in terugspetterende porseleinen potten geplast.

Pakweg 99 komma zoveel % van die periode werd de mens niet zo oud dat mannelijke exemplaren ongemak gingen ondervinden van bedoelde onderdelen.

Het tweede puntje zal me aan m’n r…t roesten.

Het eerste is gewoon vies.

https://jfk.men/news/staand-plassen-is-veel-viezer-dan-je-denkt/#:~:text=Volgens%20onderzoekers%20is%20alles%20wat,minder%20hygiënisch%20dan%20zittend%20plassen.

1 like

De enquête is ingevuld!

Je had eventueel bij woonplaats ook België/Vlaanderen kunnen zetten, aangezien ik vermoed dat de meeste niet-Nederlandse enthousiastelingen op deze site hiervan komen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Verder bij onderhoud: er zijn, denk ik, ook wel wat die zelf (een deel) onderhoud doen van hun uurwerken?

Veel succes met je thesis en ik ben curieus naar het resultaat! :wink:

Het is heel ernstig. Vandaar dat ik me ook al afvroeg hoe we in godsnaam hebben overleefd.

En ik heb de enquête ook gedeelt met wat vrienden en kennissen die in de hobby zijn

Done!

@twix dat vind ik erg tof van je dat je me op deze manier even een handje helpt!
dankjewel.

Ingevult! Leuke vragen en ik ben dan ook ook oprecht nieuwsgierig naar de uitkomst.

Zoo! Gaat lekker, wordt behoorlijk significante steekproef zo!

@mensur Die ga ik ook zeker met jullie delen

Ingevuld . Succes met je eindscriptie . :+1:

Ingevuld hoor🙋🏽‍♂️ Succes! Ben benieuwd naar de uitslag ook.

Grtjs
Elmar