Ik heb jullie hulp nodig!

:white_check_mark:

Klaar! Veel succes!

Ik word ook als vrouw aangemerkt @Iris? Waarom? Toch niet omdat ik een TT Daytona heb :rofl: :rofl:

Chris @Fate_Amenable_To_Change :poop: jij tegenwoordig op een genderneutraal toilet?

De vraag naar geslacht is gewoon relevant. Mannen hebben een heel ander aankoopgedrag, zeker als het horloges betreft, dan vrouwen. Dat witte gij ook Chris :wink: :wink:

Edit: inmiddels :white_check_mark: Ik mis bij de vraag waar horloges gekocht worden de (antwoord)mogelijkheid “Horlogeforum”. Verder vertrouw ik er op dat er zeer discreet met de antwoorden wordt omgegaan (ben ik de eerste die dat opmerkt?).

is toch anoniem…en forum namen hebben nog geen NAW gegevens in het openbaar dus dat zal wel goed zitten.

Done, succes met de opleiding!

Ook ingevuld. Leuke enquête! Kan je @Krabong de groeten doen als je hem ziet?

Ingevuld.
Horloges is een passie en verslaving.
Maar vooral de techniek dat het onder alle omstandigheden blijft lopen (op tijd)
En het zelfde als ik kan en meer.
Zwemmen, duiken, in de zon liggen, in de sneeuw liggen, Steiger bouwen, muren slopen met voor hamer. Enz. enz. Maar voor mij vooral water dicht.
Vroeger hadden ze weinig waterdichte horloges (50 jaar geleden)
Dus mijn eerste Seiko water resistent ! (dus niet water dicht) liep vol !!
Toen mijn Seiko turtle die was gaaf !
Als ik in het zwembad kwam zeiden veel mensen.
Hallo je hebt je horloge nog om !! (dat was heel zeldzaam toen)
Waarop ik trots kon zeggen Geen probleem deze kan er tegen.
Sinds dien spaar ik dus duikers. Alle soorten en prijzen.
Succes met je scriptie.

Ingevuld! :+1:t2: :grin: :+1:t2:

Al mijn WC’s zijn thuis genderneutraal. Sterker nog, mijn grootmoeder’s WC was dat zestig jaar geleden ook al. De jouwe niet?

Die op kantoor in Zweden en Denemarken ook, maar die op kantoor in Utrecht nog niet. Hoe zou dat toch komen?

Ja, maar het moet niet verplicht zijn om daar op te antwoorden. Een onsympathiek of zelfs drammerig marktonderzoek is geen onderzoek wat de beste resultaten krijgt, dat weten we al sinds Kinsey in de jaren 50.

Het is volledig anoniem en gegevens worden alleen gebruikt in mijn scriptie. De resultaten zal ik met jullie delen. Tijdens mijn voorstelrondje heb ik gevraagd of er ook dames op het forum aanwezig waren. Toen werden een aantal namen gedeeld. Mijn excuses als dit geen dames zijn.

1 like

Omdat ze daar wat zijn doorgeschoten met hun linkserige politieke correctheid?

Straks ga je zeker ook nog roepen dat mannen zittend moeten plassen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Bij dezen ingevuld! Veel succes ermee!

+1

1 like

tuurlijk. Is beter voor je onderdelen en getuigt bovendien van elementaire hygiëne.

2 likes

Chris, we zullen het wel niet eens worden en dat hoeft gelukkig ook niet maar ik word een beetje moe van mensen die mij hun mening willen opdringen dat ik “genderneutraal” maar normaal moet vinden en daarom op het Deltion College naar een genderneutraal toilet moet. Is mij ooit gevraagd of ik dat zou willen?

Het lijkt erop dat een minderheid hun mening wil opleggen aan een meerderheid en daar begin ik steeds meer moeite mee te krijgen in dit land.

Ik vond dit onderzoek geenszins onsympathiek of drammerig. Geloof me, ik ben inmiddels meerdere keren een onderzoek / enquete gestart om voortijdig af te haken omdat ze wel onsympathiek, drammerig of met irrelevante vragen waren.

1 like

Done, succes!

Ingevuld succes.

@Sion Dat zal ik doen

@emveezet Dankjewel. Ik heb mijn best gedaan maar helaas kan ik niet iedereen tevreden stellen. Fijn om te horen dat het geen onsympathiek of drammerige enquête was.

1 like

Voor de goede orde: Ik zei ook niet dat het onsympathiek of drammerig was, maar je wilt de schijn vermijden door vragen te stellen die een paar opties geven, en leeftijd bijvoorbeeld eerder in bandbreedtes doen.

Om te voorkomen dat mensen afhaken.

Wat? WC’s, emmers, buitenhuizen, portapotties en zo zijn al duizenden jaren in 99% van de gevallen genderneutraal. Mag jouw vrouw thuis niet naar jouw WC toe of zo?

Ik snap niet dat zo’n bagetel tot zo’n wrevel kan leiden. Zolang ik niet met 200 man op een open plank moet gaan zitten ben ik met ieder hok wat ik krijg gewoon blij.

Maar hee, “if toilets are the hill you want to die on”, zal ik maar zeggen, heb je mijn zegen en m’n succeswensen. :+1: :slight_smile:

Deltion. Fijne school in een leuke stad. Goed WC beleid ook.

2 likes