Dat is zwaar balen! Sterkte.
Zo!
Wanneer ik zoiets lees, wordt je meteen met beide benen weer stevig op de grond gezet. Ineens zijn “belangrijke” dingen, niet meer dan een bagatel geworden.
Je spreekt over het afnemen van je hobby, toch wanneer ik tussen de regels doorlees, kan ik me voorstellen dat je jezelf ook erg ongerust moet maken over het verloop van je ziekte. Hobbies zijn prachtige afleiding om even te ontsnappen uit je confronterende wereld, waarin je niet meer om de ziekte heen kan die langzaam maar zeker je leven overneemt.
On topic:
Ik begrijp dat er nu een praktisch probleem speelt van dikke armen, en een gewicht wat eigenlijk minimaal zou moeten zijn om nog te kunnen dragen?
Wellicht kan je dan Titanium overwegen, of een Kautschukband. Uit ervaring kan ik je zeggen dat het superlicht, en heerlijk comfortabel draagt.
Ik heb een P6612 en P6310, de ene met Kautschuk, de andere volledig titanium. Het zijn beide forse klokken, de ene 42mm, de andere 44mm. Ik zou ze na moeten wegen, maar het verschil met een stainless steel klok is enorm. Voor de volledig Titanium band kan je altijd extra schakels bij deze fabrikant (Porsche design) bijbestellen.
Net zolang tot ze weer past
Ik kan het je van harte aanbevelen, en ik meende me te herrinderen dat Seiko ook Titanium modellen had? Maar ik laat me graag verbeteren door de echte Seiko kenners. Dan zou je daar hetzelfde trucje kunnen uithalen.
Mag ik je veel succes wensen met het “verliezen” in je hobby, en sterkte met de rest. Ik hoop van harte dat je er toch nog een hele tijd in kan opgaan.
Groet,
Nico.
jee, das minder zeg …
sterkte, en ik hoop oprecht dat er weer verbetering in zit
Ai zeer zeer vervelend zeg… Hopelijk is er zicht op (enige)verbetering in de toekomst. Sterkte en beterschap gewenst.
Nico den Haak Schreef:
Ik begrijp dat er nu een praktisch probleem speelt
van dikke armen, en een gewicht wat eigenlijk
minimaal zou moeten zijn om nog te kunnen dragen?
Wellicht kan je dan Titanium overwegen, of een
Kautschukband. Uit ervaring kan ik je zeggen dat
het superlicht, en heerlijk comfortabel draagt.
Ik heb een P6612 en P6310, de ene met Kautschuk,
de andere volledig titanium. Het zijn beide forse
klokken, de ene 42mm, de andere 44mm. Ik zou ze na
moeten wegen, maar het verschil met een stainless
steel klok is enorm. Voor de volledig Titanium
band kan je altijd extra schakels bij deze
fabrikant (Porsche design) bijbestellen.
Net zolang tot ze weer past
Naast titanium zijn er ook stoere kunststof kasten. G-shocks en Trasers, waar een extended strap om kan.
Iedereen alvast bedankt voor de hartverwarmende reakties…
Inderdaad zijn er lichtere alternatieven maar daar moet ik nog naar kijken of er wat bij zit voor mij…titanium zou ook kunnen maar dat zou ik moeten testen…
Ik zal waarschijnlijk toch besmet blijven met het Seiko/horloge virus…zou alleen jammer zijn als het bij kijken blijft ipv dragen.
Nogmaals bedankt…
Heel veel sterkte, dit is echt enorm balen dat zelfs zo´n `` simpele´´ hobby wordt afgenomen
Sterkte man, hopelijk gaat het op termijn wat beter, tot die tijd is dit misschien een acceptabel alternatief:
http://link.marktplaats.nl/433387742
Heel veel sterkte, en bedenk: er is altijd licht aan het eind van de tunnel.
Misschien is deze licht genoeg: Met dit leren bandje 48 gram. Met een ander bandje misschien nog wel lichter te maken. En technisch toch nog leuk met radiogestuurd uurwerk.
Groet
Herman
heel veel sterkte met het verloop van je ziekte.
Hopelijk vind je toch een manier om je hobby aan te houden!
Heel veel sterkte.
Is het niet zo dat wanneer je zou kunnen stoppen met prednison de maat van je polsen weer normaal gaat worden.
Of is dit ijdele hoop en zal je het ermee moeten doen?
Ik wens je veel sterkte en het zet mij weer eens met beide benen op de grond, ondanks mijn rug die deze week een beetje rot doet. Maar dit gaat over, ga ik tenminste vanuit…
Dat zijn geen fijne berichten.
Heel veel sterkte ermee en ik wens je veel beterschap toe.
Groeten,
Marijn
Poeh…dat is een naar verhaal, zeg! 5 jaar geen horloge dragen hoort uiteraard niet bij deze hobby. Heel veel sterkte met het voorgenomen geduld!
Groet, Mark
Prednison ben ik nu af aan het bouwen…mijn polsen zijn desondanks prednison flink ontstoken…links is dan wel het ergste aan toe maar ik voel dat bij het dragen van een horloge aan de rechterkant mijn pols ook slechter gaat aanvoelen.Heb nu nieuwe pillen gekregen en die moeten de ontsteking verder doen afnemen…hopelijk…dus als dat weg ik kan ik weer gaan dragen. :)Heb alleen slecht vertrouwen in mijn nieuwe pillen dus is even afwachten.
Zo dat is verschrikkelijk balen zeg! Ik wens je het allerbeste en hoop dat je straks toch weer horloges om je pols kan dragen!
V3T3RAN Schreef:
Prednison ben ik nu af aan het bouwen…mijn
polsen zijn desondanks prednison flink
ontstoken…links is dan wel het ergste aan toe
maar ik voel dat bij het dragen van een horloge
aan de rechterkant mijn pols ook slechter gaat
aanvoelen.Heb nu nieuwe pillen gekregen en die
moeten de ontsteking verder doen
afnemen…hopelijk…dus als dat weg ik kan ik weer
gaan dragen. :)Heb alleen slecht vertrouwen in
mijn nieuwe pillen dus is even afwachten.
Jeetje zeg, ik (tu)duim(tu) voor je nieuwe pillen!
sterkte , en beterschap .
geniet van de kleine dingen in het leven. (tu)
beterschap. hoop dat het goed komt… anders dan maar een vest zak horloge?
Heel veel sterkte, hopelijk kunnen de doktoren een goede mix van medicijnen bedenken waardoor het dragen van een horloge makkelijker gaat.
Succes.