Kogel is door de kerk…ik stop er helemaal mee.
Ik ga mijn laatste klokjes verkopen en hou het dan voor gezien…Ik kan geen enkele horloge meer verdragen aan mijn polsen…het is net of ik met 2 gebroken polsen rondloop…ik kan werkelijk bijna niets meer met deze vervloekte klauwen.
Terwijl ik verdomd hard kan schuimbekken van een mooie zware klok, kijk ik er nu met vrezen naar omdat het bij het aandoen binnen 1 minuut mijn polsen van binnen aanvoelen als rauw gehakt…
Om je een beeld te geven…ik kon 10 jaar geleden 95 kilo naar beneden drukken (triceps oegening)…nu heb ik al problemen bij het naar beneden drukken van een deurklink.
Ik ga nu maar net als een klein kind met mijn neus tegen de winkelruitje kijken en niet kopen.
Heb mijn collectie al flink uitgedunt…heb nog een sawtooth,mapmeter en een fossil liggen…jullie zullen die binnenkort wel zien verschijnen.
Ik stop niet met het forum maar wel met de horloges…
Dikke groeten
oh man, wat zonde! Jammer, dat je zo moet stoppen en niet meer kan dragen. Ik had gehoopt op beterschap… Blijf positieve punten zien, en blijf wel meelullen, ok!
gezondheid verder gewenst!
Frenk!
voor diegene die de sawtooth niet gelijk kennen… hier een plaatje van deze topper van vandaag:
Zwaar … man. Hopelijk kun je dan toch nog van het forum genieten. Voor mij zou dat waarschijnlijk toch erg zwaar zijn.
In ieder geval hoop ik alsnog op verbetering in je situatie…
KL.TE man. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je andere zaken kunt vinden waar je ook voldoening en plezier uit kunt halen die minder van je gewrichten vragen.
Jeetje, jammer dat de medicatie niet heeft geholpen. Hopelijk dat je naast het forum misschien nog andere manieren weet te vinden om van horloges te kunnen genieten. Aan uurwerkjes knutselen zal waarschijnlijk ook moeilijk gaan.
Hoewel ik er zelf weinig mee heb, misschien toch iets van een zakhorloge?
Of wat ik wel eens doe als m’n polsen even vrij moeten zijn van een horloge… ik maak em dan vast aan m’n broekriem/lus. Het is natuurlijk niet hetzelfde als een horloge dragen… maar hopelijk dat je er toch een twist aan kunt geven.