Tegenover deze smp is de Tudor BB58 naar mijn mening een ‘plat’ ding, zowat alles aan de Tudor haalt het niet ten opzichte van deze Omega. Als je nog eens voor quartz gaat moet je misschien eens aan een Grand Seiko denken
4 punten waar ik het niet mee eens ben maar ieder zijn eigen mening natuurlijk .
Tip voor TS: stop met kopen. Deze hobby is het niet voor je. Je zult nooit tevreden zijn helaas.
Top tip.
Ik ben zeer tevreden met de Seamaster.
En er is vandaag een hele gave Hamilton binnen gekomen die veel van mijn wensen afvinkt.
De next step is niet 123 nodig, dus nu rustig kijken en passen.
In die ene post? Volgens mij staan er niet eens 4 statements in
Maar voor 600 euro koop je ook een leuk horloge ipv de rubberband…
Voor €170,- koop je een heerlijke rubber band van Zealande.
tov van deze SMP maar 1,1 mm …
deze SMP heeft een alu bezel - edit Ceramic dus (my fault) en zijn lume is ook best Ok hoor!
Klopt, maar ook met ronde gaatjes al zodat mijn vouwsluiting erop past?
Nee, ik denk dat je het dan met die van Zealande moet doen.
Das jmmr… Die vouwsluiting is echt prima, maar idd een rode zealande zou mooi zijn op een zwarte smp. Denk ik.
Ik denk dat jij de horloge game gewoon al hebt uitgespeeld met die seamaster!
Nope, ik heb het over de SMPc die TS toont met zijn wristshot.
Ik kwam vandaag een verzamelaar tegen van revers-speldjes. Mss leuk voor TS als alternatief voor horloges.
Wil je graag van je verzameling speldjes af dan?
Mijn mening: Nee, nee, nee en nee
Maar je begint met ‘ik vind’ dus even goede vrienden 🫶
Het kan ook nog steeds prima een hobby zijn als je “klaar” bent. De hobby is horloges, niet perse het voortdurend kopen van horloges. Lezen over horloges, plaatjes kijken, podcasts luisteren. En natuurlijk genieten van je eigen horloge of horloges:v:
Ook hier heb ik een andere kijk op. Ook onder de E500,- zijn er geweldige horloges te vinden waar je echt verliefd op kan worden. Zo is deze Certina één van mijn favorieten en heeft me nog geen E100,- gekost. Nu ligt mijn hart bij vintage wat misschien scheelt.
Ik ook!