Beiden erg fraai, maar wat me bij de Tudor echt tegenhoud zijn die rare klinknageltjes op de band. Geen gezicht, erg jammer dat ze dat doen. De Seamaster spreekt me het meest aan. Mooie band, mooie bandaanzet met die gebogen lugs en die golfjes ben ik wel aan gewend.
Ik zou voor de Omega gaan.
Nogmaals dank voor alle reacties! Leuk om hierover van gedachten te wisselen met jullie.
In moet sowieso maar gaan passen, maar ik merk toch dat mijn voorkeur stiekem wel een beetje uitgaat naar de BB58. Het enige echte grote nadeel voor mij is het ontbreken van een datum. Ik weet dat de Pelagos en normale BB wel een datum hebben maar die zijn het dan weer net niet voor mij…
Ga zeker passen. Ik wil de BB altijd heel graag mooi vinden en vind hem ook mooi op heel veel foto’s. Maar in de praktijk doet hij me ineens niet veel meer. Ik kan er de vinger niet echt op leggen, maar het is zo.
Dat is waarschijnlijk allemaal heel persoonlijk, dus proberen maar!
Hahah, volgens mij heeft iemand met een SM andere opgetrommeld om mij te overtuigen om voor de Omega te kiezen
Oké, nog eentje dan maar
(Deze staat toevallig in het blauwe gedeelte)
Gewoon passen en kijken en dan weet je het. Het gaat om jouw gevoel bij een horloge.
ga voor een aqua terra als je een midder druke plaat wilt zoals de bb
ook de band is rustiger van de aqua terra
@Demipeli je geeft zelf al ‘behoorlijke minpunten’ aan over beide horloges. Ik zou dus voor beide niet gaan. Ik heb zelf ook de band van de Seamaster nooit begrepen, vind deze ook niet mooi, hoewel op rubber… prachtig. Ik denk dat je je zoektocht moet gaan verbreden. Ga eens kijken, passen en nog meer passen en verdiep je in meerder merken
Ja ik denk dat je wel gelijk hebt, ik heb misschien toch wel een beetje last van tunnelvisie zo…
Maar ja, bestaat het perfecte horloge überhaupt wel…?
Dat is een vraag die af hangt van de persoon en de wensen. Wanneer is een horloge voor jou perfect?
Zonder me verder in te lezen; als budget geen probleem is eerst een Seamaster, dan een Tudor. Voelt gewoon logischer aan.
Tuurlijk wel. De Rolex Explorer.
Ik heb exact hetzelfde. Om de zoveel maanden: zo’n bb58 zou toch leuk zijn. En maar passen en altijd denken: nee dat wordt het niet.
Ik ben vandaag bij de AD geweest en zowel de SM als de BB gepast.
De Seamaster voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. De Black Bay was daarentegen perfect voor mij.
Ik ben sinds vandaag dus de gelukkige eigenaar van een Tudor Black Bay 58!
Binnenkort komt er een NA topic maar voor nu even snelle wristshot!
Heel mooi wat mij betreft de beste keuze