Ik heb voor exact dezelfde keuze gestaan. Uiteindelijk een goede pas sessie gehad en toen was de keuze snel gemaakt. Ik ga zaterdag de BB58 ophalen.
Alhoewel ik de Seamaster nog steeds een prachtig horloge vind was deze toch niet iets te lomp om mijn pols. De BB58 heeft voor mij de perfecte afmetingen en zat als gegoten.
Ik zou beide horloges passen voor je een keuze gaat maken, Daarnaast even kijken bij je lokale AD hoelang de BB58 gaat duren, ik had ong een wachtperiode van 6 maanden.
Ik hoor gemixte verhalen over de levertijd. De ene heeft 6 maanden moeten wachten en de ander loopt de AD in en loopt de winkel weer uit met de Tudor om de pols…
Ik denk dat dit misschien wel een van de beste tips is.
Op de vraag terug te komen voor wat betreft welke keuze, ga ik voor de Seamaster. Dat heeft ermee te maken dat ik niet lekker ga op de snowflake hand en daarbij komt dat de keuze aan Seamasters zo immens groot is dat er altijd wel iets moois tussen zit.
Probeer een beetje je eigen identiteit te vinden. Als je graag allebei wilt proberen ‘go for it’ maar kijk ook net even wat buiten de lijntjes. Misschien ligt er daar wel wat dat je nog nooit eerder hebt gezien.
Als je deze modellen wilt voor hun resell moet je weg stappen en een rolex of patek etc… kopen. Zo niet heb je geluk, ja kan kiezen uit allesssssssss😁
Dealbreaker bij de Omega is voor mij de golfjes WP ( kan er niet aan wennen ) en de stalen band die ik niet mooi vind.
Heb de Seamaster regelmatig bij anderen gezien maar nog nooit op mijn pols gehad, misschien verandert dat mijn mening nog.
Bb58. Ik heb in mijn collectie onder andere de bb58 en de nieuwe sub (126610), in het verleden zat daar ook een seamaster bij. Mooi en goed horloge, kon er echter niet helemaal overtuigd van raken door de lompe/logge look. De stalen band vond ik ook niet echt een succes. Ik draag de bb58 het meest. Goed afgewerkt, mooie vintage look, draagt lekker, met allerlei straps te combineren: erg veel waar voor zn geld.