Ik schaam me diep

Ik heb gister(!) pas voor het eerst een SKX007K2 in het echt gezien. :blush:
Helaas bij Siebel, waar deze voor het astronomische bedrag van €340,- van eigenaar dient te wisselen.
Feit is dat foto’s deze klok ernstig te kort doen.
Ik was al een tijdje aan het twijfelen of dit icoon ook aan mijn collectie toegevoegd moet worden, aangezien ik niet heel enthousiast word van de accuraatheid van de 7S26, maar ik ben nu toch wel overstag.
Nu slechts nog ergens in Singapore een bestelling plaatsen, en dan volgt er wel weer een NA-topic. :wink:

…en dat wilde ik even kwijt.:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder394/500x/34219394.jpg

En proficiat alvast :slight_smile:

2 likes

Ik had er een anderhalf jaar geleden, snel weer weggedaan… :slight_smile:
Ik ben geen duikertfiguur, snap ook absoluut niet wat jullie allemaal in die duikers zien …

8 likes

Captain Caveman :sunglasses:

3 likes

Ff naar monsterwatches gaan, zelfde horloge met saffier voor euro 300

1 like

lol :slight_smile:

1 like

Ik hecht geen waarde aan saffier, en vanuit Singapore kom je incl. douanekosten nog niet eens op €200,-
Ik blijf natuurlijk wel een echte Hollander. :wink:

3 likes

Vertel dat nou niet :wink:

Singapore echt veel beter. :innocent:
.
.
.Elf.

1 like

Die hoeft niet slecht te zijn, hoor. Is goed af te regelen en dan loopt hij prima.

Er zijn best duikers die ik mooi vind, maar zo’n SKX is daar zeker niet een van…
(Zoekt dekking):footprints:
:smile::smile:

3 likes

Straks niet huilie huilie als de klok niet aankomt of niet helemaal jofel is hè…! :wink:

Mijn SKX009J is een van de klokken die ik zeker bij zou willen houden. Sterker nog, ik hoop binnenkort ook een 007J te kunnen kopen (welke hopelijk nog binnenkomen bij Monsterwatches). Ik vind persoonlijk de combinatie met de Jubilee band wel erg mooi en comfortabel.
Ik zie ook niet echt het voordeel om dit horloge te bestellen in Singapore i.p.v. bij Monsterwatches. Met de dounekosten erbij ga je toch niet goedkoper zijn dan?

Lees ook deze review even, vergelijk tussen de 007 en de Deep Blue afgeleide: http://thewatchface.com/seiko-skx009-vs-deep-blue-nato-comparison/

slecht uitgelijnde seiko’s hoef je niet van ver te halen :wink:

OT: goede keuze! Stuk beter dan zo’n lelijk monster

Datzelfde heb ik met Fliegers, smaken verschillend nou eenmaal, amice…

5 likes

ah ja gelukkig maar! anders zou het saai worden he? :slight_smile:

1 like

Als je 'm van dichtbij haalt kan je 'm in elk geval voor aankoop controleren…:wink:

Gefeliciteerd met deze schitterende aankoop! Ik ben het helemaal mee eens dat de foto’s hem echt geen recht doen. Werkelijk een schitterende klok, heel veel voorpret alvast!

Skx is leuk, big bang for the buck , zal ik maar zeggen. Tot icoon gebombardeerd door de grote menigte :wink:.
Ongeveer hetzelfde idee als een rolex sub!!
(Zoekt ook dekking nu…:running_man:)

2 likes

Dat wil ik geloven, daar zijn Japanners altijd wel goed in. De smaak is daar echter zo anders dan de Europese dat ik dingen uit Japan maar zelden mooi vind. :anguished:

1 like