Ik schaam me diep

Ik dacht bij het lezen van de titel: o oooh, de topicstarter heeft een Invicta gekocht :scream:

5 likes

Tsja, geef je groot gelijk, als het aanbod groot is en elders is het goedkoper, dan ben je toch gek om Siebel te spekken!?

Bij monsterwatches kom je op 210 zonder saffier voor de K versie.
Of 185 op rubber, zie http://www.monsterwatches.nl/product/skx007-k/

Nu @wander nog over de streep krijgen :slight_smile:

2 likes

Waar zoek je in Singapore?

http://www.skywatches.com.sg/reviews/seiko-automatic-200m-scuba-dive-watch-stainless-steel-skx007k2.htm

Met de invoerkosten erbij gaat dat weinig tot niets schelen met Monsterwatches denk ik zo.

Helaas lees ik de laatste tijd iets te veel negatieve berichten over monsterwatches.

Denk toch dat ik een keer een duiker moet gaan passen :slight_smile: .
Al twijfel ik nu nog meer aangezien ook @RobertGerard een poging heeft gewaagd, maar vervolgens de duikers heeft afgezworen.
Zal binnenkort eens een juwelier binnen lopen.
@Unknown: we zien de NA binnenkort wel verschijnen!
Gr.Wander

1 like

En met Singapore heb je goede ervaringen…?

1 like

Ja.

1 like

Mooi…!

1 like

Helaas moet ik hem wel gelijk geven, ik wilde ook een tweetal horloges kopen, maar op mails komt geen antwoord.

Geen zin om te wachten op de rikketik, en onder het motto graag of niet maar ergens anders besteld.

1 like

Wellicht

Ik begrijp sowieso die verafgoding niet zo.

Welke verafgoding?

Ken Rob van MW niet, heb er nooit iets gekocht en zal dit waarschijnlijk nooit doen (niet mijn type horloges).

Ik probeer alleen te relativeren. Rob heeft - als ik het allemaal juist begrijp - veel positieve reviews. Wellicht af en toe en slechtere, maar misschien is ie op vakantie, ziek, relatieproblemen…

Klopt niet om aan te zien :sob:

6 likes

de laatste tijd reageert rob niet/nauwelijks op mails. Kijk het ervaringen met MW topic maar. Persoonlijke omstandigheden…

1 like

Op FB is het ook al enige tijd stil, en ik begrijp dat er dan elders gekocht wordt.

Alleen…‘verafgoding’…:thinking:

De ene keer wel, de andere keer niet. Ik heb geen Facebook (wil ik absoluut niet) maar dan kun je je klanten die “gewoon” e-mailen toch niet laten bungelen?