Ik schaam me diep

Met jouw levenservaring weet je toch ook wel dat een verhaal twee kanten heeft…!? :wink:

2 likes

Die ‘verafgoding’ was ook niet zozeer aan jou gericht, maar dat is gewoon een beetje het gevoel wat ik hier op dit forum krijg.

1 like

Smaken verschillen uiteraard, is een persoonlijke mening. De klokken die je daar laat zien zijn voor sommigen grails, maar ik loop er niet warm voor. Even goede vrienden. :sunglasses:

Klopt :wink:

1 like

En soms wel meer… Maar ik had ook niet alle posten gezien op het forum, voor ik dit typte. Maar dat over FB meen ik, ik heb er een hekel aan.

1 like

op fb reageert hij ook niet of zelden. Gewoon links laten liggen dus dat facebook :slight_smile:

1 like

Haha Wander… maar ik ben geen maat waar je je aan kunt of moet meten he… :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Wie Captain Caveman nog kent, is koning.

2 likes

Grappig hoe smaken uiteen lopen. Ik vind die SKX’en ook helemaal niks. Maar ben zeker wel een Seiko liefhebber.
Maar ff een plaatje toegevoegd, omdat niet iedereen een beeld heeft bij dit Seiko icoon.

1 like

Ik heb de SKX007 overwogen maar ben zelf voor een SRP777 gegaan omdat ik de wijzerplaat iets mooier vond.

Uitgaan van foto’s is wel heel lastig inderdaad.
Ik zit nu ook te kijken naar een SARB033 waar heel veel mensen lyrisch over zijn.
Misschien heb ik nog niet de juiste foto’s gevonden, maar ik ben nog overtuigd eerlijk gezegd.

Zoek blijkbaar onbewust naar medestanders of naar redenen om er geen aan te schaffen :wink:. Ryan had me bijna zo ver :scream:

1 like

Gnif… als je twijfelt?.. niet doen dan. it’s simple

1 like

na ze beiden om de pols gehad te hebben heeft de SRP777 ook mijn voorkeur!

1 like

@Unknown
En dit is em dan in het echt.
Op rubber heel goed te pruimen :thumbsup:

Ik zou zeggen bestellen maar! :grinning:

Grt.

1 like

Dit is 'em niet in het echt, want ik zit nu weer naar een foto te kijken. :wink:

2 likes

Zo ziet die van mij er uit, op een Endmill band van strapcode. Bijna niet van mijn pols te krijgen. Ik zou zeggen, gewoon kopen. Als die niet bevalt ben je hem zo weer kwijt.

Ze zijn iig waardevast als ik de prijzen zo in het blauwe gedeelte zie…

Ik denk dat dit het rubber van bvb een 7002 is.

Ik wordt nieuwsgierig…bij wie moet ik zijn in Singapore???

Uhh?..geen idee, moet je bij TS zijn