Ik vraag mij af waarom...........

uhm ik weet niet hoe het met jou zit maar met mijn maandsalaris koop ik geen sub hoor :joy:

1 like

Dat heb ik met patserige rolexen:grinning:

Persoonlijk vind ik de zoektocht naar een horloge erg leuk, zo ook de spanning als deze wordt gekocht en onderweg is.

In de afgelopen maanden heb ik verschillende horloges gehad en na veel overwegen uiteindelijk een BB36 en DJ gekocht. Dit zou aangevuld met mijn Nomos Tangente het perfecte trio zijn had ik bedacht, maar eenmaal in bezit toch niet helemaal tevreden. Daarom de laatste twee weer geflippert en nu een Zenith prime en Explorer gekocht. Dit heeft me een paar honderd extra gekost maar ben ik lekker mee bezig geweest en heb verschillende horloges kunnen ervaren. Nu helemaal happy met deze horloges naast mijn Nomos (en ondertussen een Seiko SKX). Maar wie weet denk ik daar over een paar maanden weer anders over.

Voor nu in ieder geval de horlogespaarpot nog zonder specifiek doel aan het vullen. En even geen flipper drang :slight_smile:

1 like

Ik ben nieuw, ik weet helemaal niet wat een sub is! Nu moet ik dat weer gaan opzoeken. Zeker iets van Rolex of zo.
(bladert naarstig door het forum)

Holy shit! :scream:

Een Rolex zonder goud is als een vrouw zonder dikke bips. Leuk om te zien, maar niks voor mij.

4 likes

Welke sokken heb je aan kerel?

Pak of geen pak, normale sokken is als een rolex zonder goud, of als een vrouw zonder dikke bips…

1 like

Vorstelijke poep klinkt wat vriendelijker…

Happy Socks. Always.

Gelukkig!
Ik was er serieus even bang voor.

Mijn nieuwste,

Ierland geweest dus Sja…

2 likes

Hallo, spreek voor jezelf.

Of zo als onze oosterburen plachten te zeggen…

HEILIGE KACKE!

1 like

Zoiets zei ik ook al. Maar dit is het juiste gezegde, waar ik dus niet precies op kon komen.:thinking::wink:

Ik heb niks tegen speedmasters, maar een originele keuze is natuurlijk wat anders. :wink:
Overigens staat de speedmaster moonphase wel hoog op mijn grail-lijstje. :sunglasses:

1 like

Hoe duurder de aankoop hoe meer ik twijfel of ik hem wel had moeten kopen. Dat had ik extreem sterk bij mijn eerste Rolex, en nu draag ik hem vrijwel non-stop.

1 like

Mooi horloge

1 like

Ik denk alleen wel dat het een echte grail is, prijs ligt zo ver buiten mijn comfortzone dat ik niet denk dat hij er ooit gaat komen. :sunglasses:

1 like