Vinn ik ook
Uiteindelijk zo’n 2,5 jaar, dit waren de laatste stuipen hahaha
Nice! Wat ik vooral mooier aan de AT vind tov van de Rolex is de sluiting van de AT loopt door ipv een “blok” bij de Rolex, open case back en tja toch die puist…(het went snel maar mooi wordt het nooit😅)
Ah Congratz! Je bent voor het kleinere model gegaan zie ik…ik heb zelf dunne polsen maar kan de grotere precies hebben…veel plezier ermee!
Ja inderdaad, de DJ is schitterend maar vind de AT net wat meer hebben. Het mooie uurwerk wat je kan bewonderen en wat ik ook erg mooi vind de naar binnen draaiende lugs. Ik keek na jouw opmerking direct naar de sluiting en inderdaad erg blij mee, ontdek steeds weer iets.
Thanks, ik heb ook niet van die grove polsen dus de keus bij de juwelier viel op het kleinere broertje.
Was wel even dubben.
Gefeliciteerd met de aanwinst! In mijn ogen de mooiste van de drie.
(maar wie ben ik, het is toch een kwestie van smaak en bovendien is een nulletje minder toch meer mijn prijsklasse )
Erg goede keuze.
Top horloge in een perfecte maat!
De juwelier had er trouwens best wel even een doekje over heen mogen halen
Ter vergelijking een foto van de mijne op vakantie in Duitsland ( toen 2 maanden oud)
De Aqua Terra is in mijn optiek de mooiste van de 3
Prachtige keuze dus
Dat had je snel voor elkaar met een horloge van nog geen uur oud
hahaha tengels en oren om het getik te luisteren, ik weet het, ik ben zelf ook een beetje getikt