Schitterend!!!
Goed dat je een keuze hebt kunnen maken!
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met deze mooie nieuwe aanwinst!
mooie klok jongen, omega altijd goed. niks mis mee gefeliciteerd. marino
zeg klokken gek, die rolex, van jou ook niet misselijk met die mooie wijzerplaat, zeg ben je ook seiko liefhebber, weet er op dit moment een aantal te koop maar ik heb geen verstand van deze klokken dus weet niet of het een goede aankoop zal zijn. prijzen zijn volgens mij niet verkeerd. zal nog weleens kijken naar de model naam de ene heeft een felle oranje wijzerplaat met 23 juwels??? marino
Wauw man, dus je hebt de trekker overgehaald.
Van harte gefeliciteerd.
En nu maar genieten en staren naar je juweel
Gefeliciteerd! Mooie keuze!
Thanks heren, heel blij mee en mooie maat voor mijn pols. Lastige keus maar goede keus
Hoi Marino @Ukraine ! Dank-je-wel! die plaat van mijn Rolex is inderdaad heel bijzonder Ik ben wel een Seiko liefhebber, maar er zijn hier mensen die veel meer van Seiko weten dan ik, bijvoorbeeld @koekoek en @domega Groeten
Zo lust ik hem ook wel ja
Maar goed daar ging het topic niet om, ik zou ze ook alle drie proberen te passen.
Puur op basis van de foto’s van specifiek deze 3 zou ik voor de Omega AT gaan
Edit; oh ik zie dat je er al uit bent , mooie keuze @Vinn
Inderdaad, een GS gaat initieel vrij hard naar beneden, dus een tweedehands GS zou het voor mij zeer goed doen. Of een tweedehands Omega zoals hier afgebeeld. De DJ valt altijd af vanwege de pukkel.
Dat gezegd hebbende, @Vinn, gefeliciteerd met je aanschaf. Hoe heb je het uiteindelijk gedaan? Nieuw, jonggebruikt, officiele dealer of grijs?
Kijk dat zijn de betere topics, gelijk met eindresultaat.
Gefeliciteerd en nu lekker genieten!
Hi, nieuw bij Van Willegen in Den Haag.
Nog lastig kiezen tussen de twee maten maar deze valt perfect. Heel mooi dat blauw op sommige momenten lijkt het donkerder maar in de zon metallic blauw.
Toch gevallen voor het totaal plaatje, uurwerk looks etc
Enerzijds heeft de seiko heeft een erg gaaf uurwerk en sublieme afwerkingen zo ver ik weet, en natuurlijk die zwevende seconde … prachtig! anderzijds is de rolex wel een icoon, ook erg goed afgewerkt wat je kan verwachten en houd zijn waarde het best vast. De omega trekt mij helemaal niet…
- Rolex
- GS
- Omega
Ik heb dus de Omega (nieuw gekocht)…Topding…Ik heb die Rolex gehad (en weer verkocht) en ik heb liever mn Omega…miss persoonlijk…voor de Rolex had ik namelijk dezelfde Omega met de rosé gouden markers en wijzers…
Heel vet! Mooie wijzerplaat en zit ook goed om je pols. Heel veel draagplezier!
Buiten het feit dat ie mooi om je pols zit ben ik toch benieuwd wat nu de doorslag was om voor de AT te kiezen en niet voor de GS of DJ. Op basis van de meningen en argumenten hierboven leek de DJ de meest rationele keuze.
Gefeliciteerd, je hebt echt de mooiste uitgezocht vinn ik😄
Dat heeft best nog lang geduurd zo’n keuze maken!
Toch zeker een uurtje of 5!
Mooie aanwinst!
Das inderdaad een snelle aktie na het vragen van advies.
Maar als je tevreden bent dan heb je de juiste keus gemaakt.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee
Nu heb je dus de zwarte dial, ook schitterend, veel contrast
Toch mijn hart gevolgd, ik vind het net wat minder grof dan de DJ dus net wat sierlijker. Het uurwerk net wat moderner en het uur kan je los verstellen. Onderhoud van de Seiko schrikt mij iets af want je moet het naarJapan sturen. Al met al had ik dit model dus toch al in mijn achterhoofd blijkbaar . Moest mijzelf alleen nog overtuigen.