Tim, spannende mooie tijden -Proficiat voor jullie beiden.
Ik zou net als jeronimo eens wat anders dan anders kiezen een Enzeiger …het gaat toch ook om tijdbeleving en het leren omgaan met tijd …en .wat is echt van belang…wanneer jullie daar in de loop van de tijd met je zoon over gaan hebben ,kan zo’n horloge een rol spelen ,Tja het is al laat ,ben ook benieuwd wat je doet …Succes !
Leuk idee. Ik droeg een Omega Seamaster 300m tijdens de geboorte van m’n zoon. In jouw budget, (wellicht heel lichtjes opgerekt), is misschien een Tudor Royal ook leuk.
Mooi vooruitzicht! Ik zou voor een nieuwe duiker gaan. Die kun je ook bij de bevalling dragen!
Ik vind die nomos echt heel heel gaaf
Ik zou voor een nieuwe gaan
Dan heb je inderdaad dat geboortejaar en geen beschadegingetjes van een ander
Ohja, gefeliciteerd!!
De Logines Diver natuurlijk. Die 36mm geeft mij precies het erfstuk gevoel. Daarnaast zit al het kwetsbaars mooi achter het glas. En is het een horloge wat altijd wel past.
Ik vind je opties allemaal top! Succes met kiezen
Sws de omega gewoon een mooi aqua terra gen 1 bijv in quartz
18-jarigen vinden tag heuer heel leuk geloof ik. is dat iets?
Ja een Aqua Terra lijkt me ook een ideale kandidaat!
Duidelijk een mooie smp 300 uit eind 90er jaren, met de prachtige wave dial! 16515720657466494131258227718898|375x500
Off topic, maar ik zou een kist topwijn kopen uit zijn geboortejaar.
Had mijn vader dat destijds maar gedaan
Goeie tip om er nog bij te kopen! Merci!
Tip 2, Vintage Port, mits van dat jaar verkrijgbaar ook leuk, en is vaak langer te bewaren
Heb ik bij mijn kinderen ook gedaan.
Slaagt zo n wicht voor zijn zwemdiploma, trok ik een fles open, schooldiploma, idem dito, etc. etc.
Met wat geluk bleef er toch nog wat over voor de vruchten mijner lendenen.
p.s. over 20 jaar is zelfs een Rolex geen fuck meer waard
De kogel is door de kerk!
Heb onderstaande schoonheid kunnen kopen voor € 1715:
- Tijdloos design van een tijdloos merk
- Past voor alle gelegenheden
- Midsize case = 36mm
- Co-axial Omega Caliber 2500
- Open caseback dus ik kan de rotor laten graveren
Gekocht via reddit dus mijn vriend in de VS zal hem ontvangen en dan meenemen in juli
Bedankt voor al jullie goede raad en hopelijk kan ik midden augustus een NA plaatsen met een babyfoto erbij!
Heel mooi horloge! Tijdloos en zowel sportief als ook te dragen bij nettere kleding. Rustige kleuren.
Alle goeds en vooral gezondheid gewenst voor jullie drieën! Je zult het er druk mee gaan krijgen maar je krijgt er ook veel moois voor terug. Jullie leven zal wel heel anders worden maar terug kijkend zou ik me geen leven voor kunnen stellen zonder onze kinderen.
Mooi horloge van een merk met een rijke en mooie geschiedenis.
Gefeliciteerd beide met de zwangerschap. Een mooie en spannende tijd. Ik ben vorig jaar voor het eerst vader geworden van een zoon, de kleine man is precies vandaag 8 maanden. Alle clichés zijn waar: het is het mooiste wat er is, erg bijzonder.
Gefeliciteerd met dit leuke nieuws, en wat een prachtig horloge!
Dit is echt een super tof cadeau om te geven als hij oud genoeg is.
Mooie keuze!
(Jeetje, ik wist niet dat deze er waren voor die prijs!)
Lucky basterd 1700 euro prachtige koop
Wat een gaaf model! Erg goeie keus! Gefeliciteerd!