Ik zal mij even voorstellen

Beste allen,

Hier een nieuw lid en nieuw in de horloge wereld. Ik ben altijd al gecharmeert geweest van vintage horloges, en ik zie ze ook veel in de analoge foto wereld, veel liefhebbers van “vintage” camera’s hebben ook een liefde voor vintage horloges. En zo ook ikzelf. Ik verzamel al een poosje (van alles) premium compact analoge foto camera’s, en heb mij een paar weken geleden toch maar eens gewaagd aan horloges. Met nul verstand en alleen kijkende naar designs heb ik een Technos Tiger en een Technos Sky Ace heb ik de smaak wel te pakken. Vandaag van een forum lid hier ( die mij wees op dit forum ) een Technos Sky Diver gekocht. Ontzettend mooi en interessant allemaal. Maar zoals ik al zei met nul verstand van horloges hoop ik hier meer te leren. En net als mijn camera’s ben ik een verzamelaar en gebruiker.

5 likes

Welkom op het forum! Heb je nog meer in je collectie?
Overigens neem ik aan dat je ook op een fotografie forum zit? Die hobby lijkt groter te zijn bij je?

Nee alleen deze 3, en nog een klokje die ik van mijn opa heb gekregen vlak voor hij overleed. Maar daar kan ik niks van vinden en staat ook geen merkje op.

Ik doe weinig aan forums, maar leer veel van dedicated websites als het om fotografie gaat. Die hobby is zeker groter inderdaad, heb reeds duizenden euro’s in de hobby zitten met zeer mooie modellen.

1 like

Wees welkom ! :wave:

Welkom!

Welkom!

En wat nog mooier is, de hobby’s verenigen!

Post eens wat mooie foto’s van je horloges, zijn wij ook weer blij.

Gr.

Welkom
En zoals Teubel al zei, wat leuke fotos zijn welkom
gr roel

Moet ik ze eerst maken en laten ontwikkelen en scannen :wink:

Van harte welkom! Heel af en toe nemen we genoegen met foto’s van telefoons!:grinning:

Ik kom over een maandje wel weer kijken in het topic!

En het digitaal fotograferen, is dat uit den boze?

Komt goed :wink: heb ook een digitaaltje uiteraard, een paar maar.

Handig die upload functie!

4 likes

:thumbsup:

Welkom!

1 like

En deze dan natuurlijk.

2 likes

Als je hem hier post zijn er misschien wel leden die er meer over kunnen vertellen, ook zonder merknaam er op.

Welkom, liefhebber van Japanse camera’s. Er zijn hier nogal wat liefhebbers van Japanse horloges.

Mijn beste,

Leuk om je hier te mogen verwelkomen!!
Ik wens je dan ook vele aangename momenten bij HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom en veel plezier hier!

Dit is het erfstuk, iemand enig idee? Emotionele waarde heeft hij hoe dan ook.

1 like