Ik heb mezelf van de week verwend met een setje ge-wel-dige boxen. Nu vind ik eigenlijk dat ik wel genoeg geld in hobby’s heb gestoken de laatste tijd… Eigenlijk wil ik één horloge flippen, zodat ik de rest fatsoenlijk kan gaan kopen om het af te maken.
Nu heb ik 3 opties & ik weet echt niet wat ik wil.
Optie 1:
MK2 speedmaster verkopen, een tudor bb36 blue terug kopen & van de rest een versterker, kabels ed aanschaffen.
Optoe 2:
Ik kan de 17380 verkopen & een lege plek in de horloge doos overhouden.
Optie 3: Seiko worldtimer, Seiko met weird glas & hamilton field eruit. Dan heb ik 3 lege plekken, maar mis ik wel 3 héél erg fijn dragende horloges…
De Colt heb ik echter voor de 3e keer & 3 keer is scheepsrecht… En de Omega blijft me grijpen als ik hem om de pols heb. Meer geld wil ik niet uitgeven, maar ik weet van beide niet of ik ze nou weg wil doen of niet…
Tja, die Speedmaster zou ik nooit verkopen als ik jou was … prachtig horloge! En ondanks dat ik een BB36 fraai vind, zou ik er nooit een Speedmaster (Pro of Mk2) voor verkopen.
Misschien de Tudor BB36 maar even laten liggen en iets meer in een hifi set steken?
Daarna lekker gaan zitten luisteren, relaxen en het flipperen even vergeten…
Om nog antwoord op je vraag te geven: nee, de collectie is in balans & ik geniet echt van het afwisselen. Probleem van de mk2 & colt is dat ik die niet effe terug koop. Bij de Seiko’s & hamilton ligt dat anders. 3 lege plekken geeft mij denk ik wel n tikkie onrust.
Nee, weet ik, dat heb ik ook. Er zijn een paar favorieten, maar als ik het bij alleen die zou moeten houden zou de paniek ook uitbreken. Bij wijze van spreken uiteraard.
Mijn keuze zou zijn:
MKII
BB36
Worldtimer
Hamilton