Ik zit in dubio.

En ik heb jullie nodig.

Ik heb mezelf van de week verwend met een setje ge-wel-dige boxen. Nu vind ik eigenlijk dat ik wel genoeg geld in hobby’s heb gestoken de laatste tijd… Eigenlijk wil ik één horloge flippen, zodat ik de rest fatsoenlijk kan gaan kopen om het af te maken.

Nu heb ik 3 opties & ik weet echt niet wat ik wil.

Optie 1:
MK2 speedmaster verkopen, een tudor bb36 blue terug kopen & van de rest een versterker, kabels ed aanschaffen.

Optoe 2:
Ik kan de 17380 verkopen & een lege plek in de horloge doos overhouden.

Optie 3: Seiko worldtimer, Seiko met weird glas & hamilton field eruit. Dan heb ik 3 lege plekken, maar mis ik wel 3 héél erg fijn dragende horloges…

De Colt heb ik echter voor de 3e keer & 3 keer is scheepsrecht… En de Omega blijft me grijpen als ik hem om de pols heb. Meer geld wil ik niet uitgeven, maar ik weet van beide niet of ik ze nou weg wil doen of niet…

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3

0 stemmers

Help me! :scream::scream::scream:

2 likes

Liever geweldige boxen en 1 leeg plekkie, wat maakt dat nou uit, koop een kleinere horlogebox

3 likes

De boxen staan er al. Een versterker is alleen wel handig. En je weet hoe dat gaat met budgetteren…

Geweldige speakers en geen goede versterker is niets.

2 likes

+1

Tja, die Speedmaster zou ik nooit verkopen als ik jou was … prachtig horloge! En ondanks dat ik een BB36 fraai vind, zou ik er nooit een Speedmaster (Pro of Mk2) voor verkopen.

Kan die versterker niet nog een jaartje wachten?

1 like

Een paar overuurtjes op het werk draaien, probleem opgelost :slight_smile:

2 likes

Misschien de Tudor BB36 maar even laten liggen en iets meer in een hifi set steken?
Daarna lekker gaan zitten luisteren, relaxen en het flipperen even vergeten…:ok_hand:

2 likes

Ik weet niet wat een 17380 is maar optie 1, 2 en 3 hoeven mekaar volgens mij niet per se in de weg te zitten. Kun je ze niet gewoon alledrie doen?

BB36 sowieso niet Erik…saaaaaaaaai
De Seiko’s en de Hamilton eruit :+1:

1 like

Nóg meer?

De audio wereld is n gekke wereld… :joy:
Zoek jij niet iemand om je nieuwe versterker uitgebreid te testen? :rofl:

1 like

3 likes

Bb36 in blauw is lekker, echt lekker gewoon…

2 likes

Kwaliteit over kwantiteit. Dus de Omega en Breitling houden en de rest er uit om je andere hobby te voeden. :metal:

2 likes

:joy::+1:

Nog niet maar bij interesse ben je altijd welkom om eens te komen luisteren hoor.:grin:

1 like

Ha! Easy, de Colt eruit.

Zonder gein…sit back & relax. Die versterker komt wel. Geniet van wat je hebt. Die rust zul je nooit krijgen Erik, flipperdrang is een lelijk iets.

En anders optie 3 en een kleinere kist, wat @tommyvee zegt

2 likes

Om nog antwoord op je vraag te geven: nee, de collectie is in balans & ik geniet echt van het afwisselen. Probleem van de mk2 & colt is dat ik die niet effe terug koop. Bij de Seiko’s & hamilton ligt dat anders. 3 lege plekken geeft mij denk ik wel n tikkie onrust.

1 like

Gewoon een kleinere kist kopen :wink:

2 likes

Nee, weet ik, dat heb ik ook. Er zijn een paar favorieten, maar als ik het bij alleen die zou moeten houden zou de paniek ook uitbreken. Bij wijze van spreken uiteraard.

Mijn keuze zou zijn:
MKII
BB36
Worldtimer
Hamilton

Edit: oh wacht, en die AT natuurlijk :+1:

1 like

Optie 3, balans is key. Zo hou je je fraaie Speedy en Colt en kun je ook je audiofilie “rechtvaardigen”.

Daarnaast: de Speedy MK2 en Colt zijn lastiger opnieuw te kopen dan de Hamilton en Seiko’s.

1 like