Ik zit in dubio.

Houd de Omega Speedmaster MarkII. Ook al staat dat kreng vrijwel nooit lekker op de foto; irl is het een echte stunner!

En ik kan het weten; heb hem nu ook voor de tweede keer…

4 likes

Geweldige speakers met een gemiddelde versterker geeft een prima geluid. Top versterker met gemiddelde speakers haalt het daar niet bij. De speakers zijn toch de belangrijkste schakel. Als je echt gaat luisteren op een goede set hoor je zelfs verschil in de kabels. Ook in de hifi kun je aardig je geld kwijt :rofl:

2 likes

No brainer Erik. Zoals eerder gezegd, kwaliteit over kwantiteit. Optie 3. De daarmee verdwijnende horloges komen snel genoeg weer teug. Gewoon de kaas wat ruimer afsnijden :wink:

1 like

Mijn advies zou zijn alles op rood en fingers crossed :crossed_fingers:t2:

5 likes

Welke geluidsboxen heb je gekocht…? En welke versterker wil je daarbij kopen…?

https://www.horlogeforum.nl/t/audio-advies-versterker-cd-speakers/145096/435?u=alphons

Met die boxen moet je woonkamer een concertzaal zijn… Geniet er van…:+1:

Ja, maar toch niet in vergelijking met die Speedmaster?

Als ik budget had, kocht ik die nu gewoon van je over :stuck_out_tongue:

Je hoort hier continu “kwaliteit over kwanteit” in alle adviezen/topics. Zinloos als je geen plezier beleeft aan je “kwalitatieve” horloges. Kies diegene waar je het meest plezier aan beleeft (eenieder doet dat op een eigen manier).

2 likes

Ik heb nog een goeie Marantz versterker over, misschien iets voor jou?:notes::notes:

Manmanman, op het forum zitten na een lange werknacht komt echt niet goed. Ik las nu dit topic titel als “ik wel een duplo”, bij ervaring met verkopers zag ik dan weer “Kimholland” :no_mouth:
Dit komt echt niet meer goed met me vandaag :roll_eyes:

3 likes

Je mag altijd een PB doen! :ok_hand:

Jaaaa, het is écht heel gaaf.

Heb ze nu -heeeel erg- gewoon aangesloten op mijn oude torentje. Je weet écht nu al niet wat je hoort.
Muziek luisteren krijgt een andere beleving.

Welke versterker…? Daar ben ik dus nog niet over uit. Ook voorkeur voor een jong gebruikt exemplaar.

Bedankt voor de erkenning.

Optie 3 gestemd. Geeft minder keuzestress.

Graag gedaan.

1 like

En een stereo of surround versterker?
Ik zou de Colt eruit doen, omdat ik hem niet mooi vind en de Speedy mooier is. Optie 3 is het makkelijkst om terug te kopen, maar leg je waarschijnlijk op toe en je draagt ze met plezier. Daarom optie 2 dus :smiley:

Stereo versterker.

Ik wil een klasse D (is voor mij voldoende) maar dan wel een van de wat betere klasse D versterkers.

Ik had verwacht dat 90% op de Colt zou stemmen, gezien het anti Breitling beleid hier. :crazy_face::innocent:
Heel apart dat dat de minst gekozen optie is.
Ik draag ze allemaal met plezier, dat is een beetje het probleem… :see_no_evil:

1 like

Keuze is gemaakt.

Ik ga voor de weg van het meeste geld. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan koop ik ergens dit jaar er wel weer een terug voor een stukkie meer, waarschijnlijk.
thnx iedereen.

Dus de Speedy er uit?

2 likes

Staat al in het blauwe deel

2 likes

Prima prijs. Do it.

1 like