Ik zit in dubio.

Méér dan prima. :+1:

1 like

Zeker. Vriendenprijsje. Die is nog voor het weekend weg.

Super mooi klokje.

2 likes

Daar kom ik bijna niet meer.

En toch… Blijven ze allemaal.

:sunglasses:

ben ik even blij dat de colt niet weg moet. Ik ga er nog altijd van uit dat je deze pas eind dit jaar beu bent zodat ik hem kan toevoegen aan de collectie…

Ik denk dat dat @BadgeandBezel er weer op mag passen. :see_no_evil::crazy_face:

Online smulpakket voor forumleden samenstellen voor een forumprijs met lekkers uit je winkel. Soort van Versterker funding :+1:.

Naaah, weet je wat het is?

Ik kan het prima betalen allemaal (na 2 weken ben je al weer vergeten dat je zo veel hebt uitgegeven…), boxen draaien nu op mijn oude systeempje & ik heb geen haast meer.
Kan er nú al van genieten… En dat zegt wat over de Harbeth’s, want waar ze op aangesloten zitten durf ik niet te zeggen. :joy:

1 like

Zoals je vast al weet is er in Audio land ook een tweedehands markt met prima spullen. Ik heb mijn Luxman retro set van 38 jaar oud alweer een paar jaar in bedrijf. Bose 301 mk2 tweedehands gekocht en het kabelwerk vervangen. Voor mij goed genoeg.

1 like

Klopt!

ik heb mijn Harbeths 30.1 van nog geen 4 jaar oud voor 33% van de nieuw waarde gekocht. :see_no_evil::crazy_face:

Ik vind het alleen lastig om keuzes te maken. Maar met een DAC kan ik streamen met vrijwel elke versterker heb ik begrepen. ik heb geen haast meer.

Wijs besluit, zeker om je prachtige horloges te houden!