illewoare

Ik zag nog geen topic voor ervaring met @illewoare (Jasper).
Jasper heeft bij mij een band gekocht. Betaalde snel en is prettig in de communicatie.

Dank je wel Jasper.

2 likes

Vorige week een band bij Jasper gekocht, eerlijke prijs en vlotte communicatie en afhandeling. Helemaal goed!:+1:

1 like

Prima communicatie, goede verpakking en zodoende een dikke aanrader.

1 like

Prettige overdracht van middelen met Jasper! Geen twijfel over mogelijk

1 like

Communicatie was zeer prettig en de verzending vlot. Jasper is een top verkoper!

Bedankt voor het prettige zaken doen :+1:

1 like

Paar banden van @illewoare overgenomen. Vlot verlopen deal en lekker snel in huis. :+1:

1 like

Mooie Hadley Roma Kevlar ontvangen van @illewoare snelle communicatie en verzending!

1 like

Ik heb vorige week een KO band bij Jasper gekocht. Prima afspraken over prijs en de levering ging buitengewoon soepel. ik doe graag nogmaals zaken met Jasper. Chapeau!

1 like

009J head only overgenomen van Jasper, goede communicatie en nette goed verpakte levering, aanrader dus!!

1 like

Jasper / @illewoare

Man van zijn woord. Duidelijke communicatie :ok_hand:
Goede transactie kunnen doen en hij is nu de eigenaar geworden van de IWC Mark XVI.

Met Jasper kun je gerust zaken doen. Aanrader :+1:
(En de Belgische post bezorgt sneller dan het licht…)

Groet,

Dennis

1 like

Horloge verkocht aan @illewoare. Zeer hartelijk en prettig in de communicatie, gewoon alles dik in orde. Aanrader! :+1:

2 likes

SKX gekocht van @illewoare

Vlotte communicatie, vriendelijk, goede ervaring :+1:

2 likes

Oris bandje overgenomen van Jasper. Erg gezellige communicatie en een leuke deal gemaakt. Thx Jasper. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft :+1:

2 likes

Stalen band voor mijn Oris overgenomen van @illewoare. Ervaring met Jasper is perfect, echte liefhebber die een ander ook iets gunt. Bedankt :+1:

2 likes

@illewoare heeft een boek van mij gekocht. Zoals verwacht duurde het iets langer voor het geld uit België op mijn rekening stond. Het boek is vandaag de deur uit gegaan en bereikt hopelijk snel zijn bestemming.

1 like

Schitterend horloge overgenomen van de man met de goede smaak: Jasper (@Illewoare). Verzending door Jasper had niet sneller gekund, maar de posterijen gooiden wat roet in het eten. Gedurende die dagen voortdurend zeer prettig, zeer snel en zeer attent contact gehouden met/door Jasper, die voor zover mogelijk voorzag in updates en andere wetenswaardigheden. Kortom, mooie deal en zeer tevreden over communicatie voor, tijdens en na de koop.:+1::+1::+1: Jasper, heel graag nog een keer – en in dat geval spreken we gewoon halverwege af!

1 like

Bandje overgenomen van Jasper @illewoare
Snelle en vriendelijke communicatie. Ook nog eens snel verzonden!

Dank je Jasper en tot de volgende keer!

1 like

Van de week een Nomos gesp gekocht van @illewoare! Vlotte communicatie, snel verzonden, alles top dus! :+1:

Bedankt Jasper!

1 like

Bandje overgenomen van @illewoare
snelle en vriendelijke communicatie. Ook nog eens snel verzonden!

Dank je en graag tot de volgende keer!

1 like

Wie dit draadje leest, kan niet anders concluderen dan dat @illewoare een ware horlogebanden en -accessoires koning is!

Ook ik heb een prettige ervaring met Jasper opgedaan. De communicatie was leuk en prettig informatief en de afhandeling was ook uitstekend, nadat we eenmaal vlot tot een deal waren gekomen.

De horlogeband was helemaal conform de omschrijving, de verzending volgde snel en het pakje was net zo keurig verpakt als mijn eigen pakketjes die de deur uitgaan. Top dus!

Cheers, Otto

1 like