illewoare

Gespje verkocht aan Jasper. Ging helemaal prima, net zoals voorgaande keren.

Mooie deal met Jasper gedaan!
Tag Heuer Carrera Cal.6 overgenomen en was helemaal conform de beschrijving: In mint condition.
Leuke ontmoeting in Antwerpen en onder het genot van een bakje koffie de deal rondgemaakt.
Leuke en prettige ervaring met illewoare( Jasper), kan het iedereen aanbevelen!

Thanx Jasper.

1 like

Leuke deal gemaakt met Jasper voor de overname van mijn Oris 65. Er was helaas totaal geen interesse in mijn pakhuis vol met Damasko’s en GS-en dus dan maar een Oris. :rofl:

Alles perfect geregeld. Top :+1:

2 likes

Bandje gekocht van Jasper. Bedankt !

1 like

Hi,

Een kleine week geleden bood @illewoare een NATO straf aan waar in al even naar op zoek was - afhandeling was helemaal top; communicatie helder en snel, pakket ging snel de deur uit en tijdens de reis ook even prettig contact. Ben er erg blij mee :blush: Ik zou zo weer iets van Jasper overnemen, aanrader!

Groet, Vincent

1 like

Band gekocht bij Jasper; perfect gegaan!

Levering door de feestdagen wat vertraagd, maar helemaal prima en prettig contact: aanrader! :+1:t2:

1 like

Afgelopen week met Jasper contact gehad over een ruil van zijn Chronoris waarin we erg snel en duidelijk tot een overeenkomst zijn gekomen. Duidelijke afspraken gemaakt over de “ruil-transactie” welke vlekkeloos is verlopen.

Fijn en prettig contact gehad; een aanrader!

1 like

Vandaag een super mooie Omega binnen gekregen van Jasper. Top verpakt. Super communicatie en vlotte deal.
Zeker een aanrader!!
Jasper bedankt!! :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Vandaag een leuke faire ruil met Jasper gedaan…kon inderdaad niet wachten en dus 400km gereden :grimacing:

Als bedankje een Tudor pouch gekregen dus extra blij (bedankt).

Leuk even over de hobby gesproken en tevreden naar huis gereden. Tot deal en voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Een horloge verkocht aan Jasper (@illewoare ). Perfecte communicatie en een nog groter begrip van zijn kant hebben ervoor gezorgd dat dit een fantastische deal is geworden, zelden zoiets meegemaakt en dus een dikke pluim :ok_hand:t2:

Dit is het forum ten voeten uit, dus een aanrader en zou blind weer iets kopen van Jasper, Topkerel en alle lof voor hem :pray:t2:

2 likes

Deze week een Rainer 6 box overgenomen van Jasper die vandaag is binnen gekomen. Major Upgrade tov mijn kijkshop doos.

Heldere communicatie, snelle en bombproof verzending. Echt een aanrader. Zo het zo weer doen.

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Wederom een leuke ruil deal gedaan met Jasper, zoals de vorige keren weer een fijne deal, kordaat, daadkrachtig en snel verzonden (al doen de Nederlanders het sneller :sweat_smile:).

Aanrader dus en zal wel niet de laatste zijn :muscle:t2:

1 like

Deze middag een IWC ingenieur overgenomen van @illewoare.
Zeer vlot en correct verlopen + een aangename babbel van iemand in de buurt met de zelfde hobby.

Wie weet tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Onlangs verkocht ik een prachtige Omega aan Jasper @illewoare. Dat was een zeer prettige ervaring, aanrader dus!

Tsja, een stille hint, terwijl ik helemaal niet van plan was ook maar iets te verkopen én niets te koop had staan. Echter, de stille hint maakte een stille hebberigheid naar wat nieuws wakker.

Mijn Grand Seiko SBGN005 verkocht aan Jasper.

Man man, wat ging dat snel en effectief. Super communicatie, beiden even een stukje rijden en een snelle afhandeling.

Top ervaring!

1 like

Snelle en duidelijke koop gedaan met Jasper. Vlotte communicatie, horloge in perfecte staat zoals omschreven, snelle afspraak. Wat wil je nog meer?!

Thanks @illewoare

1 like

Snelle deal gemaakt met @illewoare. Uiterst vriendelijke communicatie en het horloge was precies zoals omschreven. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Ook voor mij een prima ervaring met @illewoare ! Na een hele vlotte en heldere communicatie snel de deal kunnen sluiten voor de Seiko. Horloge was zoals beschreven, prima verpakt en snel verzonden , dank je wel !

2 likes

Vandaag het Molequin bandje binnen gekregen zoals beloofd. Snelle en vriendelijke communicatie en het bandje verkeert in zeer goede staat. Bedankt @illewoare en tot de volgende keer :facepunch:

1 like

Een mooie leren horlogerol van @illewoare overgenomen.
Dat ging snel, soepel en vriendelijk.:grin:
Jasper bedankt!:+1:

1 like