Mooie GS gekocht van Jasper @illewoare snel de deal gesloten en hij heeft het de volgende dag netjes verstuurd met DHLEXPRESS vanuit België. Zeker gewaardeerde en betrouwbare verkoper en forum lid. Dit heeft voor mij een grote toegevoegdr waarde van het forum. Zeker een aanrader Jasper
Bedankt voor het snelle afhandelen van de koop @illewoare
En veel lees plezier met ‘The Book’ van Breitling.
@illewoare heeft een Zenith van mij overgenomen. Het was een zeer prettig contact, en ik hoop dat hij er net zoveel plezier van beleeft als dat ik dat gedaan heb.
Mooie GS SBGX343 gekocht van Jasper @illewoare
De overeenkomst was snel beklonken, en het horloge werd direct verstuurd. Twee dagen later ligt ‘ie op de spreekwoordelijke deurmat.
Helemaal niets op Jasper aan te merken, gewoon top.
Nogmaals dank👌
Bandje overgenomen van @illewoare, communicatie vlot en sympathiek, direct netjes afgehandeld, spul was exact als beschreven, aanrader. Dank je wel, Jasper.
Ook ik heb een bandje overgenomen van Jasper. Is sluit me aan bij de meneer hierboven.
Prettig zaken gedaan met @illewoare
horloge overgenomen en deze kwam direct de volgende dag mijn kant op. Supergoed verpakt ook.
En uiteraard precies als omschreven, in nieuwstaat.
Kortom aanrader om zaken mee te doen
Watchroll overgenomen van Jasper. Prettig contact en snel een deal, plus op verzoek wat later toegestuurd gekregen helemaal vanuit België. Top service!
Aanrader, kun je met een gerust hart zaken mee doen
Ik heb de Ultra Thin terug overgenomen. Toevalllig zag ik dat hij hem weer aanbood en het was wederom een heel prettig contact.
Mijn GS verkocht aan Jasper @illewoare, heel aangename ervaring… zeker een aanrader!
Geniet ervan Jasper!
Voor de eerste keer met Jasper gehandeld en vond het prima. Van communicatie, tot verzenden, alles was top.
Aan te bevelen verkoper wat mij betreft.
Hier ook nog even alle lof voor @illewoare. Zijn Oris overgenomen laatst. Perfect beschreven. Een aller eerlijkste HFer is mijn ervaring, any time again
Dank iedereen voor de lovende woorden!
Ik heb via het forum een Seiko verkocht aan Jasper, communicatie ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden over de betaling en de ontvangst van het pakket. Na de aanschaf hebben we nog contact gehad over enkele vragen van Jasper. Ook hier zijn we uitgekomen. Zoals hierboven geschreven door meerdere leden, een eerlijk forumlid voor wie het belangrijk is om zaken netjes af te handelen. Kortom een aanrader om zaken mee te doen.
Een schitterende Grand Seiko SBGN005 van Jasper overgenomen. Contact verliep erg soepel, pakket was snel verzonden, kortom een prettige manier van zaken doen. Kan niet anders dan Jasper aanbevelen!
Vanavond een fraaie Omega Constellation overgedragen aan @illewoare.
Alles verliep erg soepel en plezierig, dus graag nog eens!
super leuke transactie afgerond met @illewoare , vriendelijk, hoffelijk, je snapt in een keer waarom het goede doel een liefdesverklaring aan belgie schreef.
nogmaals dank voor alles Jasper!
Wederom zaken gedaan met Jasper. Niets veranderd ten opzichte van de vorige keer, nog steeds zeer prettig en vlot, nog steeds een aanrader.
Lederen NATO bandje overgenomen van Jasper. Heel vlotte communicatie, snelle verzending. Aanrader!