illewoare

Super mooie GS van Jasper overgenomen! Horloge werd netjes gereserveerd in afwachting van een verkoop door mij, en snel verzonden toen het soepeltjes tot een toffe deal kwam. @illewoare is een topper!

1 like

@illewoare heeft na zeer prettige en heldere communicatie een GS van mij overgenomen. Alles aan de deal klopte, Jasper is gewoon een top kerel om zaken mee te doen! Aanrader!

2 likes

Weer een leuke deal gemaakt met Jasper die een Omega gesp van me kocht. Snel betaald en goed contact as always :ok_hand:

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @illewoare. Horloge exact zoals omschreven. Fijne communicatie gewoon zoals het hoort :+1:

2 likes

Een paar weken geleden een mooie luxe horloge box overgenomen van @illewoare. Prettige communicatie en snel en goed verpakt opgestuurd. De box was als omschreven in zeer goede staat. Fijn zaken doen met Jasper.

1 like

Ik heb een horloge mogen overnemen van @illewoare
Zeer vriendelijk contact, uiterst betrouwbaar en alles volgens afspraak. Superlatieven tekort voor het horloge Ć©n Jasper.
Graag tot een volgende keer!

1 like

Dit keer een bandje van Jasper gekocht.

Ging weer super en goed verpakt in de brievenbus mogen ontvangen.

Topper :+1::+1:

1 like

Via @illewoare een mooi horloge mogen verkopen.
Een prettig contact en een leuke deal.
Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank.

2 likes

@illewoare heeft een Oris van mij overgenomen. Zeer prettig contact gehad, vriendelijke vent. De betaling werd direct gedaan en een bericht bij ontvangst. Alles zoals het heurt :+1: PostNL deed er helaas wat langer over dan verwacht dus ik kneep hem een beetje maar uiteindelijk is dat dus ook goed gekomen. Veel plezier van de Oris!

1 like

Onlangs fraaie Delugs horlogedoos overgenomen van Jasper @illewoare; vriendelijk contact, vlotte afhandeling en degelijk verpakt verstuurd. Top! :+1:

1 like

Bandje overgenomen van Jasper. Communiceert vlot en vriendelijk en verzend snel. Bandje ziet er netjes uit en precies als omschreven.

Bedankt, Jasper.

1 like

Goede ervaring met @illewoare.

Beleefd persoon die begripvol is en die zā€™n afspraken nakomt.

Zeker een aanrader!

2 likes

Horloge overgenomen van Jasper @illewoare. Ik was op zoek naar een Tudor Pelagos FXD en na even zoeken hier op het forum heb ik Jasper gewoon een berichtje gestuurd of hij die van hem nog wou verkopen, aangezien die een tijdje er voor in het blauwe had gestaan. Na een dag of 2 was de deal rond en is het horloge al veilig en wel aangekomen bij mij thuis. Ik ben super tevreden van Jasper als verkoper. Vriendelijk contact, top verpakt en snelle afhandeling! Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @illewoare. Leuk contact via PB en binnen no-time was de deal al beklonken.:clinking_glasses:
Jasper krijgt 5 sterren als betrouwbaar HF-lid om mee te flipperen. :ok_hand:
Jasper, nogmaals bedankt en veel plezier met je nieuwe zomerhorloge.

:star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

Mooi horloge gekocht van @illewoare . Zeker een aanrader! Vlotte deal en leuk contact :grin:

1 like

Jasper heeft mijn Oris overgenomen. Wederom fijn zaken doen, maar dat wisten we natuurlijk al. Aanrader! :ok_hand: