Impulsmiskoop?

Maakt niet uit, de keus is voor me gemaakt, geld is weg en we praten er niet meer over.

Misschien dat ik er wat mee ga experimenteren met verschillende bandjes die ik niet op andere horloges draag. Aparte kleuren en zo.
Past ie me niet dan gaat ie op het blauwe gedeelte voor een zacht prijsje voor mensen met steviger armen.

1 like

En misschien vind je hem toch wel leuk.:tumbler_glass:

zucht…
Ik ben bang dat ie gewoon te groot is. Smalle polsen. Oh, cruel nature.

1 like

:wink:

:beers:

Ooooh Brick, in mijn werk noemen ze op die manier citeren “denatureren”.

2 likes

Gelijk hebben ze op je werk… :grin:

Maar eerlijk is eerlijk… we hebben het allemaal al een keer meegemaakt…

Gewoon terugzenden?

Een horloge van 84,50 helemaal naar Amerika terugsturen? Nee, dat vind ik gedoe. Kost een hoop, is maar de vraag of je de terugzendkosten terugkrijgt. En volgens mij kan het niet eens bij Massdrop. Het woord “returns” lijkt op die site angstvallig te worden vermeden.

Bij mij is ie ook onderweg… wel jammer als we straks nog 20-30 euro bij moeten lappen voor de invoer.

Wat pas écht erg zou zijn is als jij dat niet hoeft en ik wél :grin:

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop.
Gewoon een unieke klok, je gaat weinig/geen fashion twins ontmoeten.
Mooi is mooi. Punt. Niet duur ook.
Op een dag schaf je een duurdere, betere aan en dat merk je dan direct. Ook dan, opnieuw, waar voor je geld.
Hij is onderweg, laat je verrassen. Wees trots !

1 like

Njah, maar die heb ik al een paar. Sterker nog: al mijn horloges zijn duurder dan deze, op die gouden Casio na. Maar Alea iacta est. Hij komt eraan en ik ga hem dragen.

Je hebt toch 3 dagen de tijd gehad?

De meeste mensen hoeven er geen topic over te openen maar beslissen vrij snel ja of nee :slight_smile:

Maar ik wist niet wat ik moest doen! En ik dacht dat ik alle tijd had! Kwel me niet zo! :weary:

1 like

:rofl:

Dit was een levensles. Wees dankbaar :wink:

1 like