Impulsmiskoop?

Om een 18,5cm pols.

1 like

Blauwbeer,

In mijn eigen ervaring is het kopen van een horloge, waaraan enkele twijfel kleeft tijdens de koopfase ā€˜heen’, nog geen enkele keer een goede aankoop geweest. Later heb ik er altijd - 100% - spijt van en over gekregen.

Alleen dit kan ik je meegeven ter overweging: het nu cancelen van je aankoop * voorkomt, dat je er spijt van zult hebben later en * blokkeert in geen geval de mogelijkheid om hem later nog eens te willen en/of kunnen kopen. Hopelijk ben je er dan zeker van om hem te willen aanschaffen.

De enige zekerheid die je wel degelijk hebt is, dat wanneer je het twijfel-gevoel over deze aankoop ā€˜terug’ - d.w.z. in de track & trace fase - blijft houden, het dan zeker te laat is om nog te kunnen cancelen.

2 likes

Laat ik ook nog een duit in het zakje doen, gewoon doen! Ik kocht lang voordat ik de term ’ plakmerk’ kende via HF (en niet dat ik nu perse zeg dat bovenstaande klok een plakmerk is) een aeromatic… Ding is verdorie paar keer gevallen zonder probleem en gaat al ruim 6 jaar mee… Dus, je kunt een hoop lol hebben voor 100 euro… En verder mee eens, spaar zelf ook niet voor het dure segment 1000+ betalen is het probleem niet maar het vloekt een beetje met omfietsen voor aanbiedingen bij de action… :grimacing:

1 like

Hm. Hij draagt niet klein. En dan is mijn pols nog eens 2 cm smaller. Ik begin bang te worden dat dit niet goedkomt.

@Blauwbeer heb je ook dit gelezen

Zoals ik al voordien schreef dit zijn echt niet de beste binnenwerken… hier dus ook al weer een voorbeeld ervan :wink:

En neen ik tracht je zeker niet weg te houden van Russische horloges maar je zou beter eens kijken naar Vostok dat zijn in mijn ogen een stuk betrouwbaardere stukjes mechaniek.

1 like

En ik heb ook niets tegen merken als CCCP mocht je dat denken hoor :wink:

Ik heb zelf een aantal horloges gekocht van Poljot International en van Alexander Shorokhoff, maar dan wel met andere uurwerken.

Mijn avatar bijvoorbeeld is een Poljot International Simple Round maar dat is dan wel met een Poljot 3133 uurwerk…

Woon je toevallig in de buurt van Haarlem?
Dan mag je wel passen en evt overnemen voor een schappelijke prijs.

Ik woon enorm ver van Haarlem en Ɣls ik hem al wil dan die met blauwe cijfers en band. Maar dank voor het aanbod.

Wacht es… waarom moet je hem zo nodig kwijt?

Ik hoef hem niet perse kwijt.
Hij krijgt alleen erg weinig draagtijd en als ik er iemand blij mee kan maken, dan doe ik dat.

:joy::joy: zooo herkenbaar

2 likes

Het was een grapje Bas. Ik waardeer je aanbod :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Uhu

Vind de halve 3 niet mooi… en de witte stiksels aan t bandje, zilver of blauw was mooier geweest.

Verder wel een mooi horloge… zou gewoon nog even wachten en niet cancellen.

En niet te slijten? Al de flipper-prijs goed is neem ik hem wel over.

Mijn tweede horloge was een CCCP.
De CCCP akula ofzoiets

Kwam zogezegd ook met een slava, maar er zat een seiko NH35 in…
Kwaliteit was niet om van naar huis te schrijven.
Bezel was van een soort hard plastic en de lume deed het heel goed; voor 5 seconden.
Dit is wat er van overschiet.

Ik heb er wel een jaar ofzo plezier van gehad, maar toen ik zag wat Seiko / Orient / Citizen leverden; was de beslissing snel gemaakt.
Ik kreeg hem niet verkocht dus besloot ik om hem te gebruiken als oefenmodel (case openen, balans verwijderen, afstellen, etc…)

Laat dit je niet ontmoedigen, ik dacht ik plaats mijn review aangezien ik ervaring heb met dit merk.
Wie weet heb je een veel beter model als dat van mij.

Denk ook niet dat het Russian made is, eerder Made in China.

1 like

Deze is ook Made in China.

Ik neig inmiddels naar cancellen omdat ie denk ik te groot is. En ik voor dat geld eerder een Seiko 5 wil. Denk ik.

Ik ga hem sowieso niet uit elkaar halen. Met mijn twee linkerhanden vliegen al gauw alle onderdelen door de kamer :grin:.

1 like

Impuls cancellen gaat in ieder geval niet :smiley:

Oh shit!

md

3 likes

Sinds wanneer is een vertraging die genoeg is om te cancellen maar drie dagen? Ik wilde hem net gaan afzeggen.

Je hebt je volgens mij lekker om laten lullen, hier. Slecht plan vaak.