Prachtig. Heb er inmiddels al roodbruin en blauw leer op gedragen. Heel blij mee.
Sorry, even off topic.
Prachtig. Heb er inmiddels al roodbruin en blauw leer op gedragen. Heel blij mee.
Sorry, even off topic.
Laat ons eerst en vooral eens uitklaren dat het merk CCCP helemaal niets te maken heeft/had met Rusland of de USSRā¦
Het merk werd in de jaren negentig van de vorige eeuw in Duitsland opgericht door (in tegenspraak met de vorige zin natuurlijk) Alexander Shorkhov (een Rus die begin jaren 90 naar Duitsland gekomen was) na de oprichting in Duitsland van Poljot International richtte hij dus ook CCCP op (om budgethorloges te maken). Toen de toevloed van Russische uurwerken begon op te drogen heeft Mr. Shorokhov CCCP verkocht aan een paar Chinezen uit Hong Kongā¦
Het Slava uurwerk dat in het horloge zit is natuurlijk van oorsprong wel Russisch, maar dat is ƩƩn van de uurwerken die wat minder goed te boek staan⦠om die reden moest ik van U zijn @Blauwbeer zou ik afzien van de koopā¦
Bij twijfel niet doen.
Het is gewoon een horloge. En ten minste geen veel te duur verkocht modemerk.
Inderdaad. Te groot. Zeker voor dit ontwerp.
Wat zijn dat? Worrie wel es onrustig? Moet ik het in die hoek zoeken of zijn het een soort pluizige marketingbeestjes die de Jumbo bij de chips doet?
Jezus. Wat een satellietschotel.
Ik snap die Worrie niet van een taalnazi. Het groene boekje biedt geen soelaas.
Ja. Het is te groot.
Gesproken als een man naar mijn hart! Het geven van cadeauās is een kunst die niet veel mensen verstaan.
Hulde, hulde, driewerf hulde
CCP is toch een Russisch merk? Ziet er niet onaardig uit.
Voila!
Het is ten eerste CCCP (dus ja 3 Cās) en ten tweede neen het is niet Russisch maar Chinees (met een Duitse oorsprong)ā¦
Donāt. Zoals in do not.
Ik zeg een ja, maar volg je hart.
Mag ik je vragen waarom jij ja zou zeggen, want het gebruikte uurwerk wordt algemeen omschreven als ƩƩn van de minst betrouwbare Russische uurwerken, en verder koop je gewoon een Chinees horlogeā¦
Puur vanwege de look. Maar er zijn zo wel meer horloges waar ik ja op zeg. Ik zeg ook een ja tegen die Seiko die werd gedeeld. Ik ben zelf behalve dat mijn vader communist is en liefhebber van Rusische horloges niet bekend met dit merk.
Maar jij geeft aan dat het een chineee merk is. Dan vergis ik mij betreft het merk.
Dat is ongeveer de enige reden die ik kan begrijpen⦠als je dit een mooi horloge zou vinden dan moet je het inderdaad misschien wel doenā¦
Maar om die reden moet je het zeker niet doen
Had je mijn vorige berichten gelezen dan had je dat wat vroeger geweten
Mijn excuus
Nergens voor nodig hoor, alleen kreeg ik wat de indruk dat we naast elkaar aan het praten waren
Ah ⦠familie van Marcus Bakker?
TouchƩ.
Met excuus voor weer een buitenlands woord.
Dat is 'm.
Sodeju hij is wel dik zegt. 43 mm en 14 mm om mijn pols van 16,5? Ik denk dat @Fate_Amenable_To_Change de spijker op de kop slaat.
Eh⦠bevalt ie?
Ik draag hem niet vaak, maar hij bevalt verder prima.
Datum is wel een probleempje, die ging al moeilijk wanneer ik hem gelijk wilde zetten, maar nu weigerde hij compleet.