Geweldig. Super resultaat en een geweldige verzameling
Tsja @Brava, A159b…
Ik heb je projectje vanavond gerepareerd…
Alleen nog nieuw glas en een band.
Oh en het lampje erin is doorgebrand, maar met de donor kan er wellicht wat.
Quick and dirty gemonteerd:
Nu naar bed en morgen dit proberen te fixen:
Eerste circuit was overleden, 2e werkt maar heeft slechte contacten. Als ik druk geef functioneert alles.
Oh en ik heb nog in elk geval een display voor een Seiko 0634 nodig, dus als iemand er een heeft…
Mooi werk.
Even een iets betere foto. Die vorige was met kunstlicht op een moment dat ik nodig mijn bed in moest…
Een nieuwe grill zou hem ook goed staan. Oude is te verwijderen via achterzijde van de speaker in de kast.
Er zit dan ook nog een heel dun metalen grilletje achter die je kan hergebruiken.
Deze willen nogal snel misvormen dus heel voorzichtig verwijderen.
Als je dit wilt, dan moet je m ff bestellen…
Volgens mij is het ding ook nogal smerig. Daar was ik gisteren niet zo mee bezig, ik heb het uurwerk gereinigd, contactjes gepolijst enz.
Mijn plan was, om hem vanavond nog eens uit elkaar te nemen en te zien of het kastje en de grille opknappen van een paar ritjes in de ultrasoon.
Eraf halen geeft mooiste resultaat, maar je hebt ook kans dat je het bevestigingspunt breekt (van de plastic gasket eromheen) . Dan zou je het alsnog wel terug kunnen lijmen.
Het is oude prut, dus een risico zit er altijd in…
Zolang er nog wat onderdelen te vinden zijn kun je nog een gokje nemen, maar het blijft toch met heel veel beleid te werk gaan.
Tja, maar ik zie nu al wel dat je die grill nooit mooi gaat krijgen die er nu inzit.
Te beschadigd…
Sorry voor het kapen. Zie het s.v.p. als bewondering/waardering voor je werkzaamheden!
Mooi gedaan
Scherm is dood…Dat wordt dus niks.
Voor onderdelen….