Na een fertiliteitstraject van ruim 7 jaar, verwachten we in januari ons eerste kind. Vandaag een 20 weken echo gehad, waarop duidelijk te zien is dat het een meisje is en alles goed is met haar.
Mijn vrouw is zo blij dat ze een horloge voor me wil kopen. Ook om me te bedanken voor al mijn geduld enz in dit emotioneel zware traject.
Ik heb een vrij dikke pols (20cm). Niet specifiek heel mannelijk stoer breed, maar vet. Mijn huidige horloges zijn rond de 41mm.
Ik heb een Oris Aquis 43,5mm, Tag heuer autavia bronze 42mm en een Tudor royal date 41mm.
Ik zoek iets ter aanvulling. Budget is €5.000,- Om alle budget oprekkers voor te zijn, 7 jaren, in de 7e hemel, laten we zeggen max € 7.000,-
Mag nieuw, zo goed als nieuw , geen vintage.
Hebben jullie nog een idee? Ik weet namelijk niet eens of ik mijn kleine collectie moet uitbreiden met een dresser, chrono, of een simpele alleskunner.
Graag een plaatje bij de voorstellen. Ik zie ze graag tegemoet!
Ik zou daar eerst richting aan willen geven door eens wat winkeliers te bezoeken en wat te passen.
Dat zou ik doen alvorens zo’n bedrag uit te geven.
Gefeliciteerd! Zoals daffie hier boven zegt een Omega Speedmaster is ook zeker een mooie aanvulling op je huidige collectie en inderdaad een heerlijk horloge om te dragen.
Het feit dat veel liefhebbers een Speedy hebben, geeft aan dat het een geweldig horloge is, toch? Buiten dat, je vind mooi of je vind het niet mooi. Wie hem verder nog heeft doet daar toch niks aan af?
Als het een dresser zou worden, draag je hem dan ook op casual kleding of alleen bij gelegenheden op formele kleding? Als dat laatste het geval is, dan zou ik geen dresser nemen, zonde. Dat gezegd hebbende, ik ben gek op mooie dressers.
Dit is wat je zoekt. Het wordt dan wel een gebruikte in zeer goede staat (om binnen -het traditioneel iets opgerekte- budget te blijven).