In de 7e hemel

Helemaal mee eens. Niet echt interessant. Voor het bedrag wat jij wilt uitgeven is er veel te koop. Zoals de Glashütte :grin:
De Glashütte Sixties is een mooie combi tussen dress en sportief. Vooral de oranje versie.

2 likes

Ik niet maar smaken verschillen

14 likes

Zoek vooral iets uit waar je zelf blij van wordt. Die Glashutte is wel echt iets bijzonders en qua formaat prima om je pols. Ook geen overlap met je huidige horloges, mocht dat er toe doen…

1 like

Van harte gefeliciteerd! Mooi gebaar van je vrouw maar misschien een deel van het budget voor de toekomstige studente achteruit zetten?

Nb ik begrijp jullie blijdschap heel goed want wij moesten na 6 jaar traject helaas zonder uiteindelijk positief resultaat stoppen.

3 likes

Die is dan ook wel erg lekker hoor. :stuck_out_tongue:

Wauw!
Ik bedoelde dat ik hem mij vind misstaan.
Zo’n 1908 is natuurijk helemaal geweldig en die zou ik in mijn onderbroek nog dragen.
Nou, voor €7.000,- neem ik hem wel over en dan kan het topic dicht :wink:

4 likes

Dan is jouw vrouw happy en wordt de mijne boos :slight_smile:

3 likes

Is dit niks? Staat hier te koop voor 4250

2 likes

Prachtig nieuws! Misschien wel het mooiste wat ik vandaag heb gelezen!

Ok, na dit bericht dan :smile:

En voor horloges sluit ik me aan bij bovenstaande iconen: IWC Portugieser, Speedmaster, maar een Jeager Reverso zou tweedehands ook moeten kunnen!

2 likes

Balen om te horen! Wij zaten tegen het moment van “opgeven” aan te schurken, dus waren verrast en blij tegelijk.
Gelukkig zijn de financiën zo dat het voor de kleine grotendeels geregeld is en dat het horloge niet ten koste van haar toekomst gaat :innocent:

2 likes

Gefeliciteerd trouwens!

1 like

Moet ik eens in het echt zien. Veel mensen zijn lyrisch , maar op het plaatje vind ik hem mwa

1 like

Dat kan. Ik zag een IWC in je openingspost en deze is 42 cm.
Ik ben wel fan. Al vind ik de Girard-Perregaux Laureato nog mooier.

1 like

1 like

Niet direct suggesties, maar gefeliciteerd man, prachtig nieuws voor jullie!

1 like

Jullie zijn in blijde verwachting, gefeliciteerd. Tip: je mist een chronograaf in de collectie. Kijk eens naar een BB chrono of een TH Glassbox

6 likes

Bedoel je dan: ‘iedereen’ op het horlogeforum heeft ‘m ? Want ik kom in real life nooit een Speedmaster tegen……

2 likes

Ja, dat. Iedereen met een horloge collectie of hobby

3 likes

Ik snap precies wat je zegt. Ik begrijp het ook niet zo goed, mooi horloge hoor en van uitzonderlijke kwaliteit. Maar mij pakt die niet.

1 like

Van harte gefeliciteerd. En goed dat jouw partner zo geëmancipeerd is dat zij jou baar”goud” cadeau doet😄

Zonder al te veel te willen pluggen: in het blauw staat een Staudt die fantastisch om jouw polsen zou vallen; dan blijft er budget over voor een Ingenieur hierboven👍